Mirrri

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde abonement opeens duurder.

Een maand geleden wou ik overstappen van prepaid naar een abbonement. Ik zou het red abbonement van 1 jaar met de €5,- ziggo korting krijgen. Dan zou ik uitkomen op €22,- per maand. Het nieuwe simkaartje kon niet geleverd worden dus was het abbonement geannuleerd. Ik had telefonisch contact genomen met vodafone en een vrouw legde mij dat uit en vertelde dat zij wel voor mij  hetzelfde abbonement kon afsluiten. Het enige wat zij niet kon doen is de €5,- korting verrekenen omdat, vodafone moest checken als ik wel ziggo klant was. Als dat was gebeurt dan zou ik op hetzelfde bedrag uit komen als voorheen of misschien zelfs goedkoper. De ziggo korting was wel verrekend maar nu zag ik op mijn eerste factuur dat hetzelfde abbonement zelfs €1.50 duurder is dan diegene die ik had afgesloten terwijl het wel dezelfde abbonementen zijn. Hebben meer mensen hier last van gehad? Ik ben hier namelijk niet blij mee.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mirrri
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Is opgelost

Bekijk in context

2 Reacties 2
Mirrri
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Is opgelost

Puppie007

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Mirrri 

En wil je ook vertellen hoe, misschien hebben meer klanten daar dan voordeel van.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic