Hi,
Ik ben al meer dan 10 jaar trouwe klant van Vodafone, en sinds 7 jaar geleden ook Ziggo. Toen de merger bekend werd heb ik daarom direct mijn accounts gekoppeld om van de extra voordelen te genieten. Tot op heden ben ik hierover zeer te spreken en vind ik de service goed.
De situatie op dit moment is als volgt, in augustus 2022 heb ik dit unlimited abonnement nogmaals verlengd. Met de ziggo 5 euro korting dus. Vervolgens ben ik recent het account van iemand anders aan het koppelen aan haar ziggo account zodat ze ook kan genieten van deze service en kortingen. Hierop lees ik plots dat je met een unlimited account niet €5,- maar €7,50 korting zou moeten krijgen. Dus ik ben blij en ik denk ik bel Vodafone om mijn extra €2,50 korting per maand te kunnen ontvangen, welke mij in eerste instantie ook direct wordt beloofd, sterker nog met terugwerkende kracht krijg ik zelfs nog geld terug (dit was 23-1-2023). Super service.
Echter is er vervolgens niks veranderd, ik heb op de factuur nog steeds slechts €5,00 korting en ook met de case die is aangemaakt is niks gedaan, dit terwijl ik binnen 10 werkdagen antwoord zou krijgen. Dus ik besluit te bellen, krijg ik nu te horen dat ik toch geen recht op de extra €2,50 korting heb omdat ik een "oud" account heb, terwijl ik 6 maanden geleden dus nog verlengd heb. Maar met een "oud" account mag je dus niet van extra korting genieten (die op Ziggo.nl en Vodafone.nl geadverteerd wordt), maar iemand die zich nu net beseft dat accounts gekoppeld kunnen worden wel.
Ik ben hier echt verbolgen over en ben benieuwd of anderen soortgelijke issues hebben. Ik vind het namelijk erg vreemd dat ik als trouwen Vodafone en Ziggo klant benadeeld wordt ten opzicht van mensen die pas recent een overstap maken.
Ik hoor graag van Ziggo of anderen die hier tegenaanlopen.