LittleH79

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn ziggo ontkoppelen van my vodafone

Hi,

 

Gisteren mijn nieuwe ziggo account welke vandaag actief wordt gekoppeld aan my vodafone. Alleen krijg ik nu een 002 foutmelding als ik op mijn ziggo wil inloggen (site en app).

Ik wil deze graag weer ontkoppeld hebben, kan dat?

 

Gr,

Henri

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @LittleH79, welkom hier!

Wat leuk dat je ook voor een abonnement bij Ziggo hebt gekozen en nu Ziggo en Vodafone combineert. Het kan voorkomen dat je deze foutmelding (002) krijgt te zien als je abonnement net actief is komen te staan of nog geactiveerd moet worden. Dit is bij jou dus ook het geval. Na activatie van je Ziggo abonnement kan het vervolgens 24 tot 48 uur duren voordat Mijn Ziggo is gesynchroniseerd in de achterliggende systemen. De foutmelding zal daarna zijn verdwenen. 

Mocht je ondanks bovenstaande alsnog je My Vodafone en Mijn Ziggo account willen loskoppelen dan kan dat. Hiervoor heb ik wat extra informatie van je nodig. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privébericht?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar jouw inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @LittleH79, welkom hier!

Wat leuk dat je ook voor een abonnement bij Ziggo hebt gekozen en nu Ziggo en Vodafone combineert. Het kan voorkomen dat je deze foutmelding (002) krijgt te zien als je abonnement net actief is komen te staan of nog geactiveerd moet worden. Dit is bij jou dus ook het geval. Na activatie van je Ziggo abonnement kan het vervolgens 24 tot 48 uur duren voordat Mijn Ziggo is gesynchroniseerd in de achterliggende systemen. De foutmelding zal daarna zijn verdwenen. 

Mocht je ondanks bovenstaande alsnog je My Vodafone en Mijn Ziggo account willen loskoppelen dan kan dat. Hiervoor heb ik wat extra informatie van je nodig. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privébericht?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar jouw inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

LittleH79
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia,

 

Ok, dan wacht ik het nog een paar dagen af, anders neem ik contact met je op met de benodigde gegevens.

Bedankt tot zover!

 

Puppie007

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

En vul je de gegevens dan zo in:  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic