Jkalter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zakelijk toestel omzetten naar Smartphone

Via mijn werkgever heb ik een mobiele telefoon (Nokia oud model) waarbij ik meeveer op het abbonnement van mijn werkgever. Vodafone kan mij geen gegevens verstrekken omdat het om een nogal Large Account gaat. Ik wil alleen weten of ik een apart abbonnement kan afsluiten voor een I phone bijvoorbeeld en het zakelijke nummer (abbo) meenemen naar de Smartphone. Het schijnt allemaal nogal ingewikkeld te zijn want ook collega's van mij lukt het niet. Iemand een oplossing?
 
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Jkalter,

Ik zag je dat vraag al een tijdje opstaat zonder reactie,ik zal een begin maken.
Als ik het goed begrijp, wil je op het zakelijke nummer dat je gebruikt een eigen toestel en eigen abonnement?

Mijn vraag is waarom je een abonnement wilt afsluiten voor een iphone, als je zakelijke nummer en abonnement daarmee wilt gebruiken, dan betaal je toch dubbel?

Wat een stuk makkelijker is lijkt mij, is dat er zelf een toestel aangeschaft word en dat je die zakelijk gaat gebruiken.
Het kan zijn dat het zakelijke abonnement je geen internettoegang verschaft, dit kan ik niet direct zien.

Mocht internettoegang toegestaan zijn, hoef je alleen maar je telefoon correct in te stellen en gaat het werken voor je.

Mocht je meer info willen hierover, reageer even of bel even met de Klantenservice dan kan meteen nagekeken worden welke mogelijkheden er precies zijn.

Greetz,

Chris
Moderator
Vodafone Forum


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic