jpruntel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

instellen internet op Samsung B3410 Star Qwerty

Heb voor internet een bloX geopend;heb de handmatige instelling voor het toestel gevolgd zoals vodafone dat voorschrijft,maar het enige resultaat dat het toestel voortdurend geeft is NETWERKFOUT.Wat moet ik doen?
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi jpruntel,

Wat mij het makkelijkste lijkt is om even bij een Vodafone winkel binnen te lopen.
Als je zeker weet dat je telefoon correct is ingesteld en je krijgt deze melding is of je sim of je toestel niet meer helemaal in orde.

In de winkel kunnen ze dit testen door een kruistest en simwissel.

Bij een kruistest word jou sim in een werkend toestel in de winkel geplaatst en een werkende sim vanuit de winkel bij jou in het toestel.
Op deze manier kan zo uitgevlakt worden waar het probleem zich voordoet.

Ik hoop dat je zo wat verder komt.

Groet,

Chris
Moderator
Vodafone Forum
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic