renate

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung galaxy s2

Hoi
 
Ik wil heel graag me toestel verbinden met mijn autoradio zodat ik onderweg veilig kan bellen.
Helaas wil dit niet zo goed lukken,ik moet ergens een wachtwoord intypen op me telefoon maar kan niet vinden waar dit moet,
ik heb de handleiding op de site helemaal doorgenomen maar deze is van de samsung galaxy S,deze wijkt iets af van de S2
 
Renate
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Renate,

Ik zag dat je vraag nog altijd geen reacties heeft gekregen, dat terwijl deze al wat langer openstaat.
Excuus dat wij als mods niet eerder hebben gereageerd!

Je geeft aan dat je je toestel wilt verbinden met je autoradio, ik neem aan dat dit via Bleutooth is?
Indien dit zo is, horen je toestel en radio aan elkaar gekoppeld te worden.

Dit is een functionaliteit van het toestel en staat op zich los van de verbinding van Vodafone, maar ik help je gewoon verder waar mogelijk.

Op het moment dat je radio gevonden word op je toestel, en je klikt op verbinden of iets in de richting gaan de 2 apparaten "pairen"
Hier word een verbinding opgezet maar moet je een wachtwoord invoeren om de koppeling "af te ronden" zeg maar.

Dit wachtwoord is een eigen wachtwoord, maw als jij 1234 invoert op je toestel, zou ditzelfde wachtwoord ook op je autoradio ingevoerd moeten worden.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen ervaringen heb met bluetoothverbindingen tussen toestel en radio.
Andere verbindingen zoals toestel/toestel wel, maar het zou kunnen zijn dat de koppeling toestel/radio anders verloopt, dit weet ik dus niet.


Ik hoop dat je in ieder geval wat verder komt zo.

Greetz,

Chris
Moderator
Vodafone Forum
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic