Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,320Oplossingen
  • 1,788Discussies
  • 84.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

samsung galaxy s2 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Ik wil heel graag me toestel verbinden met mijn autoradio zodat ik onderweg veilig kan bellen.Helaas wil dit niet zo goed lukken,ik moet ergens een wachtwoord intypen op me telefoon maar kan niet ...

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone gebruikers, moderators en helpers. Ik heb een abbonnement met een Google Nexus S, het begin verliep prima en heb een paar maanden normaal kunnen internetten, bellen en smsen. Deze maand...

help Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb net een BB curve 8520 gekocht met een vodafoon prepay kaartje erbij.nou heb ik zelf een vodafoon abbo.. en heb dus niets aan de vodafoon prepay kaart.nou stop ik mijn eigen vodafoon sim ...

prepaid tegoed Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik zit momenteel wel overhoop met Vodafone prepaid internet op mijn laptop.Gisteren avond laat nog een 20 EURO top up gedaan.SMS bericht ontvangen ter bevestiging van de top up en daarna ging he...

Stel je voor - Users only! Alleen-lezen Onopgelost

Hi all, Gezien het feit dat wij als Vodafone Moddereter team  graag willen weten wie op het Forum actief is, zou ik jullie willen vragen jezelf even voor te stellen. Ik ben niet op zoek naar de naam ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen