er gaat vanalles mis hier, (klaagmuur modus 😉 )
- 18 sept, telefonisch op 0800-0560 een preorder in gezet + verlenging van mijn abo, jeuh de nieuwste sony besteld!
- 18 sept, bevesting in mijn email "Hartelijk dank voor je bestelling." met blabla over concten opslaan bij vodafone
- 20 sept, gebelt op 0800 waarom mijn order niet in mijn order status staat, Vodafone medewerker zegt, pre-orders worden bij verkoop op papier bij gehouden omdat het systeem daar niets mee kan (raar verhaal maar op dat moment geloofwaardig)
- 25 sept, nogmaals gebelt, nee hoor, dat is onzin en er staat geen order in het systeem voor u, ook geen abo verlenging, u kunt het beste online bestellen.
- 25 sept, online besteld (op de website staat dat de hoofdtelefoon binnen twee weken door Sony geleverd wordt), 5min later een bestel bevestiging in mijn mailbox. geen woord over de hoofdtelefoon
kortom mijn vraag, hoe kunnen jullie bevestigen dat ik aanspraak maak op die hoofdtelefoon?