Moekmongd

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Groene streep door display S6 Edge

Hallo, ik heb nu ongeveer een week een groene verticale streep door het display van m'n Galaxy S6 edge en deze gaat ook niet meer weg. Na wat op het internet gespeurd te hebben, heb ik het idee dat dit is veroorzaakt door mijn leren Bouletta hoesje met magneetsluiting. Een magneet en een beeldscherm blijkt dus niet samen te kunnen en kan dus schade veroorzaken aan je beeldscherm. De streep is groen en loopt verticaal net naast het midden van het scherm. Hoe krijg ik deze streep weer weg? Is hier een soort trucje voor of moet ik hem laten repareren? En valt dit onder de garantie? Ik hem mn S6 Edge nu ruim een half jaar.
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond ,

In principe zie je dit niet vaak verschijnen vele andere lopen ook met en hoesje die en magneet bevat (ook ik met en ouder toestel van de Samsung Galaxy lijn). Vervelend dat dit bij jou is overkomen! Dit is waarschijnlijk en hardware fout (indien je niks hebt aangevinkt bij Ontwikkelaars optie in het Instellingen menu).

Of dit onder de garantie valt kan ik niet zo beoordelen, je kunt dit in de winkel navragen!

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te bereiken. Fijne avond, slaap ze!
Moekmongd
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok bedankt, ik ga morgen wel even langs in de winkel!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic