Opgelost! Ga naar oplossing.
Stevie schreef:Dit is totaal niet duidelijk. Er wordt nu aan de telefoon gezegd dat de actie tot de 25ste loopt (zie bericht in andere topic van Shawshank gepost op 07-03 11:39 uur). Ook is mij meerder malen telefonisch dingen toegezegd (mbt de koptelefoon) waarnu jullie (het forum) en de Facebookchat weer het tegenovergestelde zeggen.
- De actie met de hoofdtelefoon is in een apart topic besproken en ik geloof dat daar toch vrij duidelijke antwoorden op zijn gegeven wanneer je deze wel krijgt en hoe.
Stevie schreef:En dit snap ik dus niet. Als je pre-orders hebt weet je toch op het moment dat je de toestellen binnen krijgt hoeveel toestellen er naar welk kanaal moeten, of ben ik nou gek? Hoe kan het dan dat het kanaal "Fysieke winkel" meer toestellen krijgt dan nodig en dat er in het kanaal "online pre-orders" te weinig zijn. Je weet precies de hoeveelheden, je kunt ze verdelen en iedereen is blij...
- De voorraad Xperia Z van de eerste leveringen worden gebruikt om de pre-orders uit te leveren.
- Het is per kanaal verschillend hoeveel voorraad er is, natuurlijk Vodafone is Vodafone, of dat nou winkel is of online, maar ieder kanaal heeft zijn eigen voorraad. Als iemand bijvoorbeeld op 01/03 online besteld en er is geen voorraad meer dan kan het zijn dat hij of zij langer moet wachten dan iemand die op 10/03 besteld in een kanaal waar wel nog voorraad is.
Jvd schreef:Wanner besteld?
Vandaag leveringsbevestiging gekregen, werd ook wel is tijd na een maand... Of de koptelefoon er bij zit merk ik vanzelf denk ik.. en anders weer bellen met de klantenservice van jullie.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.