Ik ben zeer teleurgesteld in Vodafone.
Zoals gelezen is er door Vodafone veel frustratie gecreerd onder haar klanten, plus ik erbij.
Lange wachtijd voor de xperia z, daar heb ik begrip voor, de zakelijke leven is anders als gezien wordt.
Maar dat bedrog, de onproffesionaliteit, en het sturen van klanten naar verkeerde richtingen slaat totaal nergens op.
18 februari mijn online bestelling geplaatst, 14 maart ontvangen.
Tussentijds paar keer gebeld, of de aanvraag goed was overgekomen vanwege onzekerheid door delange wacht tijd.
1: Vodafone bij de eerste gesprek naar mij toe, u krijgt ook de headset erbij want je hoort bij de eerste 1000 klanten.
2: Vodafone bij de tweede gesprek naar mij toe, u heeft op de 18e besteld, dus u behoort tot de laatste van de actie, u krijgt dus de headset erbij.
3: Vodafone bij de derde gesprek naar mij toe, de actie is 25 februari verlopen, u bent preorder dus u krijgt de headset erbij, voucheur zit in de pakket, aanvraag doet u bij Sony.
4. Gisteren Xperia Z ontvangen, leuk en aardig, geen voucheur of enige link naar waar de toezeggingen gedaan zijn.
5: Vandaag Vodafone gebeld (15-3-2013), Goedendag customer support, ik heb netjes mijn Xperia Z ontvangen, maar ik heb geen email of voucheur gehad om bij Sony mijn headset te laten opsturen, Vodafone naar mij toe: Als u die niet heeft dan krijgt u het niet, waarom vraag ik, en leg ik de situatie uit, Vodafone: raar, je moet Sony bellen want hun regelen dat, ik vraag waar hebt u de informatie vandaan, kunt u dat bij uw supervisor verifieren vraag ik, Vodafone: Ok wacht ff, na een minuut, beste klant je moet echt even Sony bellen, anders moet u maar een klacht indienen, Ik zeg nee, dat heb ik niet gevraagd maar goed, Als Vodafone zijn klanten naar Sony doorverwijst kunt u mij dan de nummer van Sony geven? Vodafone: nee dat weet ik niet, moet je toch even zelf achteraan gaan, Bedankt en daarna heb ik opgehangen,
Sony gebeld met de klantenservice 0900 nummer natuurlijk, na mijn vraag ivm de headset lachte de medewerkster mij toe, ik mee lachen omdat ik al wist wat het betekende, Sony levert nooit headsets mee, Sony levert de producten, en de provider zorgt dat de levering compleet bij hun klanten aankomt.
Ook wist de nette customer supporter mij mee te geven dat ik niet de eerste was die belde en de zelfde andwoord van Sony kreeg.
Als proffesional dacht ik een proffesionele provider te hebben gekozen met de 3 zakelijke abonnementen die ik bij Vodafone heb.
En dit gaat niet om een headset, dit is nu een principe kwestie geworden, de manier waarop de ongetrainde customer service met hun klanten omgaan, werkelijk triest, ik heb er geen worden voor.
ONLINE-20130218-184306638-06
Met hartelijke groet,
Een zeer teleurgestelde Klant.