dwijnveldt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z

Recentelijk is de Xperia Z aangekodigt door Sony, deze zou rond begin maart verkrijgbaar zijn in Europa. Is er bij Vodafone al wat bekend over deze telefoon en of deze geleverd gaat worden?

Mvg,

dwijnveldt

============
Mod-edit door BasT:
Vanwege de vele vragen over de pre-order actie bij dit toestel is daar een apart topic voor gemaakt dat je hier vindt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
WRuigendijk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Mijn Xperia Z met headset is binnen! Mooi toestel hoor! Inkijkhoek is inderdaad wat minder, maar hoe vaak kijk ik via een hoek in mijn scherm...... Headset ook een geweldig geluid.

Ja niet alles is goed gegaan, maar eind goed al goed. Dus bij deze: bedankt Vodafone!

Bekijk in context

426 Reacties 426
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Welkom op het forum! Ik heb op oa Tweakers hele mooie hands-ons langs zien komen. Ziet er uit als een aantrekkelijk toestel.
Of en per wanneer hij geleverd gaat worden weet ik nog niet, maar binnenkort komt daar ongetwijfeld meer nieuws over!

Overweeg je hem te nemen bij je volgende verlenging?
dwijnveldt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt! Ik zit al sinds September vorig jaar te kijken naar een nieuwe telefoon, kon namelijk in oktober al verlengen. Na de Xperia T en de lumia 920 uitgebreid te hebben gevolgd, lijkt de Xperia Z eindelijk een waardige opvolger van mijn antieke SGS1.
 
Ik zit nu alleen met het vraagstuk:
Nu verlengen met SIM only om daarna het toestel los te halen, of:
Nog langer wachten met mijn relatief dure doorlopende abonnement, tot dat ik de Xperia Z icm met een abonnement kan halen.
nente002

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de Hands-on ook gezien en ben het helemaal met het bericht hierboven eens, Eindelijk een waardige opvolger voor mijn SGS1
Hopelijk gaat Vodafone deze opnemen in het assortiment.
 
Catch22

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je de financiele mogelijkheden hebt, is simonly met een los toestel vaak goedkoper.
 
Zou even een friends and familycode ritselen en het via die actie doen.
marcosvt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi,
 
ik was benieuwd of er al wat meer bekend was over of en eventueel wanneer de xperia zet in de vodafone winkel komt
ik mag verlengen en wil eigenlijk wel dit toestel.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
marcosvt schreef:
hoi,

ik was benieuwd of er al wat meer bekend was over of en eventueel wanneer de xperia zet in de vodafone winkel komt
ik mag verlengen en wil eigenlijk wel dit toestel.
Goedemorgen Marco, helaas nog geen nieuws voor je. Mocht ik meer horen dan zal ik dit op het forum plaatsen 🙂
ormagon

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hij lijkt er spoedig aan te komen, ben ook naar dit toestel aan het kijken.
http://www.vodafone.nl/shop/category/telefoons/cat16170003/sony-ericsson/cat11610004/
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Klopt, hij komt er zeer binnenkort aan! We verwachten hem in ieder geval deze maand 🙂
dwijnveldt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wordt dit toestel Vodafone Branded? Of wordt hij unbranded geleverd? 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Zover ik weet wordt zowel branded als "vanilla" geleverd. Ik kan niet aangeven voor individuele bestellingen welke variant er bij zit, dus als je het belangrijk vindt is mijn advies om via de winkel te kopen/verlengen. Zij kunnen je waarschijnlijk vertellen welk toestel ze precies hebben 🙂
Bramm90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik las trouwens iets over een gratis koptelefoon bij het pre-orderen van de xperia z. Is die ook verkrijgbaar via vodafone of moet ik hem dan echt los bestellen?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Bramm90,

Als dit zo is zal dit er bij het bestellen bij staan/gezegd worden.


gvr_

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Tmobile is al zover (http://www.t-mobile.nl/sony-xperia-z).
 
Kom op Vodafone! 😄
karimzel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er trouwens iets bekend met F&F? Ik wil graga rond 11 maart verlengen met deze toestel icm F&F.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
karimzel schreef:
Is er trouwens iets bekend met F&F? Ik wil graga rond 11 maart verlengen met deze toestel icm F&F.
Hoi karimzel, welkom op het forum. Ik verwacht het toestel eind februari. Of het toestel ook op Friends & Family wordt aangeboden tegen die tijd kan ik nu nog niet zeggen. Ik adviseer je om de website in de gaten te houden.
bns88

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb de telefoon voor mijn verlenging gepre-ordered. Zie nu op andere sites dat de mobiel met hetzelfde abonnement inclusief hoofdtelefoon wordt aangeboden. Op vodafone.nl staat er niets vermeld over de hoofdtelefoon, betekent dit dus ook dat deze niet wordt meegeleverd? Groeten, Bart
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
bns88 schreef:
Heb de telefoon voor mijn verlenging gepre-ordered. Zie nu op andere sites dat de mobiel met hetzelfde abonnement inclusief hoofdtelefoon wordt aangeboden. Op vodafone.nl staat er niets vermeld over de hoofdtelefoon, betekent dit dus ook dat deze niet wordt meegeleverd? Groeten, Bart
Hoi bns88, je bedoeld de headset ? Ik heb het even voor je nagekeken en deze items worden meegeleverd:

Toestel Sony Xperia Z
Oplaad- / Datakabel + Stekker
Stereo Headset
Handleidingen
karimzel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Maurice Bij sommige sites krijg je een koptelefoon twv 250,- gratis. Bij T-mobile zelfs ook!
 
Ik vraag mij af of deze toestel al in maart is te orderen icm Friends & Family of er een omweg is om het toch via F&F te krijgen. Ik wil deze toestel harstikke graag verlengen met Friend & Family vanwege al de voordelen.
 
edit: al beantwoord, niet gezien. al vraag ik mij af of ik het telefonisch kan bestellen.
creno

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik vroeg me af of jullie ook de paarse experia z hebben, dat is namelijk het toestel wat ik graag wil hebben als ik mijn abonnement verleng.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic