Arie-Jan

Gedreven Meedenker
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Wil jij feedback geven op de aankomende My Vodafone App release?

Hallo allemaal,

De My Vodafone App is continu in ontwikkeling en we werken achter de schermen elke dag aan verbeteringen en nieuwe features. Volgende maand introduceert Vodafone nieuwe abonnementen met drie flexibele opties voor gebruik van data buiten de bundel. Er komen daardoor een aantal nieuwe opties in de My Vodafone app. We zijn op zoek naar enthousiaste Vodafone klanten die het leuk vinden om het beheer van deze nieuwe abonnementen in de app te testen en beoordelen. Ook willen we jullie graag om input vragen voor nieuwe functionaliteiten die we nog willen ontwikkelen.

Lijkt het jou leuk om de nieuwe functionaliteiten van de My Vodafone app te gebruiken en feedback te geven voordat deze te downloaden is? Laat het ons weten in een reactie onder deze post en wellicht kiezen we jou uit om deel te nemen.

De voorwaarden om deel te kunnen nemen zijn:

  • Je bent particuliere Vodafone klant (Prepaid / Abonnement)
  • Je bent bereid om feedback te geven en hierover te discussiëren met andere testers
  • Je bent bereid om een aantal gegevens met ons te delen, zoals je mobiele nummer en e-mail adres (zodat we de app naar je toe kunnen sturen)
  • Je hebt een iPhone 4 of nieuwer of Android toestel met versie 4 of hoger
  • Je bent tussen 1 april en 8 april beschikbaar om met regelmaat feedback te geven via een speciale sectie in het Vodafone forum

We zien jullie inschrijvingen graag tegemoet vóór 31 maart.
27 Reacties 27
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Arie-Jan ,

Zou zeker eens willen meedoen nu ook dit beschikbaar is voor Android. (4.1.2 Jelly Bean)
Moet alleen binnenkort wel even me abonnement verlengen die van mij loopt over en paar dagen af.

Hoop dat tijden niet erg veel uitmaakt in die periode ben ik zelf ook bezig met me stage. Maar ben gewoon wel elke dag beschikbaar vaak in de avond dan. Met de vorige MyVodafone app test kon ik niet mee doen omdat deze alleen geschikt was voor de iPhone :(.

Hoor het graag terug van je waar de krabbel komt.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Count me in.
Sony Z1 Android 4.4.2.
Echter maak ik wel gebruik van een VF Business Phone icm een VF Retail abonnement.
Ik weet dus niet of het gaat werken met de tests, maar ik wil het zeker proberen.

Gr.
Dominic

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey!

@rvdadrie @Terry @ChrisNL @mcrapts @GerritS1976 @Flow @xahmol @Tiuri @Underscore_101_ @ronaldk

Jullie zijn in de topics over de Nieuwe My Vodafone app actief geweest met het geven van feedback. Daarom wilde ik jullie even taggen in dit topic. Ik denk dat dit wel iets voor jullie is 🙂

Reageer even in dit topic als je interesse hebt, dan wordt er via privébericht contact met jullie opgenomen voor meer info.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@Farid- @Dazzler @Sonicnl @ilanykupers @franklin @rebekkaheysteeg @TeunEenkhoorn
@mtlheuvel @Peterd0705 @mitchell2805

Jullie hebben meegedaan aan de vorige betatest, misschien vinden jullie het leuk om nog eens mee te doen?

GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Ik ben bereid maar aan één punt kan ik niet voldoen tenzij dit via e-mail of privé bericht kan worden doorgegeven.


  • Je bent particuliere Vodafone klant (Prepaid / Abonnement)
    Particulier Abonnement -> Vodafone Red


  • Je bent bereid om feedback te geven en hierover te discussiëren met andere testers
    Uiteraard


  • Je bent bereid om een aantal gegevens met ons te delen, zoals je mobiele nummer en e-mail adres (zodat we de app naar je toe kunnen sturen)

    Beide dus nummer en e-mail "ALLEEN" via privé bericht of per e-mail. Deze wordt nergens anders vermeld!


  • Je hebt een iPhone 4 of nieuwer of Android toestel met versie 4 of hoger
    Samsung Galaxy S3


  • Je bent tussen 1 april en 8 april beschikbaar om met regelmaat feedback te geven via een speciale sectie in het Vodafone forum
    In principe altijd bereid om te testen ook voor en na de genoemde datum.

    Ik maak gebruik van Vodafone Red via een SignaalPlus. Op het toestel heb ik de gewone firmware van Samsung staan met Android 4.3. Het geheel komt overigens overeen met het geen mijn wederhelft heeft/gebruikt. Dus indien nodig kan er hier met 2 gelijkwaardige abonnementen, toestellen en dus SignaalPlus getest worden.

    Eventueel heb ik ook nog een Samsung Galaxy S (I9000) met Cyanogenmod die kan worden uitgerust met een Vodafone Prepaid kaartje (heb er nog 2 liggen). Er kan dus genoeg getest worden 🙂
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Sorry ik mag maximaal 10 mensen taggen. Zie bovenstaande berichtjes:

@Guidoberg @rfjcjanssen @Wiknorth @NCK @lars_93 @Remk000 @pyteranne @Elena_skam @Imken @AnneCMT
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@GerritS1976 uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met de informatie die je ons geeft en wordt dit alleen gebruikt om jou de app te kunnen sturen.
Guidoberg

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik doe graag weer mee
Greetz Guido
TeunEenkhoorn

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ja dat zou super leuk zijn! Ik zou graag weer mee willen helpen aan jullie app. Het lijkt me weer leuk 🙂
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Via een DM al aangemeld via Arie-Jan.
Benieuwd wat we kunnen verbeteren aan de app 🙂

Count me in!

Gr.
Dominic
ronaldk

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
@Ariane : Ik wil wel mee helpen om voor het geven van feedback op de komende app.

De huidige app is al een hele verbetering ten opzichte van de tussenrelease.

Groet Ronald.
mitchell2805

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet niet of ik weer mee zou willen doen. Als ik meedoe wil ik wel gegarandeerd worden dat als er voor mij niet oplosbare problemen ontstaan, jullie met een fix komen om dat op te lossen. Na de vorige bèta-test zat ik namelijk opgezadelt met een grijs icoon, waarna jullie beloofden dat op te lossen, maar ik heb niets meer gehoord. Dit vind ik niet echt normaal, nadat ik jullie geholpen heb met testen. Ik denk er eerst nog over na...
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
@mitchell2805
Een oplossing voor het door jou beschreven probleem
is gegeven via het forum en/of via een DM als ik me niet vergis.
Althans bij mij was er een probleemoplossing geboden.

Gr.
Dominic
Sonicnl

Liefhebber
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Je mag mij wel weer uitnodigen 🙂
Ik doe graag weer mee 🙂

rvdadrie

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor de uitnodiging! Zou graag meedoen, maar heb in die periode een meer dan volle werkagenda, dus moet overslaan. Mocht het een volgende keer weer mogelijk zijn, wil ik het dan zeker proberen.

iphone 5, red abo, dus dat zit wel snor.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Nog 'n plekie voor mij? 😛
xahmol

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Doe graag mee. VF Red Super met iPhone 5S en iPad 4 (multisim, dus datagebruik over beide apparaten).
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
Hi @Arina ,

Ik heb niet mee gedaan aan de vorige betatest, maar wil wel mee doen aan deze ronde. Je hebt mijn gegevens. (:
Dazzler

Gedreven Raadgever
  • 315Posts
  • 20Oplossingen
  • 0Likes
@Arina
Ik wil zekers wel meedoen met deze betatest 🙂 Bedankt voor de uitnodiging!
Ik ben bereid om feedback te geven, en persoonsgegevens moet helemaal goed komen 🙂
Heb een Galaxy Note 3, waar ik mee kan testen, en een sony Xperia Z, maar zonder sim-kaartje
Feedback geven is ook zeker mogelijk 🙂

echter ik hebt wel Vodafone Business VF retail abonnement, ik weet niet of ik hiermee in aanmerking kom?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic