Kees222

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ongevraagde sms dienst funny tv 5 euro per week

Gisteren kreeg ik een sms op mijn tablet, ik heb een breedband abbo. Waarin stond dat ik een abbo had afgesloten had op funny tv voor 5 euro per week. Ik weet zeker dat ik dit niet gedaan heb en dat ik dit niet wil. Nu stond er in de sms ook dat ik me kan afmelden bij payinfo.nl. kan iemand mij vertellen of dit de juiste weg is die ik moet bewandelen of dien ik vodafone te bellen. Ik heb al gekeken in my vodofone maar daar kan ik niets rond sms diensten aan en uit zetten. Gezien ik mijn tablet helemaal niet voor sms gebruik wil ik deze functionaliteit het liefst gewoon uit zetten.

groet Kees
7 Reacties 7
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Kees, payinfo.nl is inderdaad de juiste weg om deze dienst uit te schakelen. Dit is het algemene systeem (voor alle providers) om te controleren welke sms-diensten er aan staan op je nummer, en hoe die uit te zetten.

Als je deze dienst niet zelf hebt aangezet kun je er daarnaast bij ons een klacht over indienen. Mijn collega's zoeken dan uit of deze aanbieder onterecht geld bij je heeft geïncasseerd. De klacht indienen kan via https://www.vodafone.nl/support/betaalde-diensten-stopzetten/

Edit Moderator: Na de opmerking van @pancake dat de site niet zou werken heb ik de URL aangepast.
Kees222
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor het antwoord, kan ik bij vodafone ook nog aangeven dat ik voor een ongevraagde dienst ook niet wens te betalen. Ik heb inmiddels het breedband nummer geblokkeerd bij payinfo.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Kees222 schreef:
Dank je wel voor het antwoord, kan ik bij vodafone ook nog aangeven dat ik voor een ongevraagde dienst ook niet wens te betalen. Ik heb inmiddels het breedband nummer geblokkeerd bij payinfo.
Hi Kees,

Als je een klacht indient zullen mijn collega's uitzoeken of deze kosten onterecht zijn geïncasseerd. Mocht dat het geval zijn dan zullen zij jou op de hoogte brengen van de eventuele oplossing.
pancake

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via www.payinfo.nl kun je zien welke abbo je evt hebt afgesloten daar kun je je ok weer afmelden

pancake

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas werkt de link voor melden van klacht niet

Edit Maartje (Moderator) is al aangepast. Nu zou de link wel moeten werken.
pancake

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds 1/3/2014 schijnt er wekelijks 5 euro buiten mijn tegoed te zijn gezet
na controle op www.payinfo.nl zag ik dat er een abbo van 5 euro pweek wordt afgeschreven hiervan wee tik totaal niets van .
eh heb deze ook NIET afgesloten
na een zoekactie op internet kwam ik het volgende tegen

FUNNYTV is een abonnementsdienst geschikt voor klanten ouder dan 16 jaar.
De service kost 5€ per week inclusief BTW.
De service wordt geactiveerd via speciale, promotionele webpagina's door een enkel onderwerp (Video) te downloaden.
De klant ontvangt via SMS een bevestiging voor activering van deze abonnementsdienst.. Het abonnement wordt wekelijks automatisch vernieuwd. De servicekosten zijn exclusief eventuele kosten voor WAP verkeer, afhankelijk van het kostenbeleid van de provider.
De abonnee heeft elke week de mogelijkheid gebruik te maken van Onbeperkte Video's door te kiezen uit de kanalen die beschikbaar gesteld zijn door de dienst aanbieder. De klant kan de dienst eventueel deactiveren door op de link (www.payinfo.nl) te klikken die in het SMS activeringsbericht wordt ontvangen. De klant kan contact opnemen met de Helpdeskservice info@funnytime.nl voor alle informatie en deactivering van services. De services bieden bepaalde TV kanalen zoals Extreme Tv, Girls Tv, CrazyTv, Sport Tv, Cartoon tv.
Elk kanaal bevat talloze video's en de klant kan deze onbeperkt bekijken met het wekelijkse abonnement.
WELKOM BIJ FUNNYTV!!!
Privacybeleid
HelpdeskEmail: INFO@FUNNYTIME.NL
Helpdesk Phone: 010–3404450
Afmelden voor FUNNYTV-services kan via www.payinfo.nl.

Flycell Italia S.r.l.
Via della Valle dei Fontanili, 29 - 00168 ROMA
Kvk en Btw nummer 10090441006



er staat dat de klant een bevestigins sms krijgt ook deze heb ik niet gehad.

nu wil ik weten waa tik de inmiddels 20 euro terug kan vorderen en waar ik dez eop kan verhalen DIT IS DIEFSTAL !!!!!!!!!!.

op de rekening van vodafone staat deze neit vermeld enkel 0900 service nummers word dan in rekening gebracht
ik hoo rgraag van jullie

Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic