Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,688Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Message + Alleen-lezen Onopgelost

Hey guys, Zit hier met een klant probleempje waar ik niet uit kom.Na reboot van een nieuwe S6 blijft er een melding verschijnen dat kl CTN moet invoeren om gebruik te kunnen maken van Message+ dienste...

gerdehaas door Raadgever
  • 87 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 13 Likes

nieuw abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag een sms'je gekregen met bevestiging dat mijn smart 700 abonnement is in gegaan, maar ik heb geen bereik/internet/bellen. Wat kan ik hier aan doen?

sjorsaa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung s4, sinds update loopt video vast Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ik mijn s4 geupdate heb naar lollipop, lopen video's vast. het beeld blijft vastlopen terwijl het geluid wel doorloopt. Dit is op facebook, youtube en eigen videos. Wat kan ik hier aan doen?

Vodafone Smartpass voor NON-BRANDED toestellen Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Omdat Vodafone blijkbaar geen kennis/zin heeft om velen van ons te helpen, omdat wij in een winkel of online een non-VF branded toestel gekregen hebben, of dat er steeds nieuwe toestelle...

slijkhuis door Gedreven Meedenker
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wanneer wordt de Sony Xperia Z1 Lollipop update beschikbaar? Alleen-lezen Onopgelost

Hee, ik had even een snel vraagje. Ik zag net op de site van sony dat de Android 5.0 Lollipop update vanaf vandaag beschikbaar is voor de Sony Xperia Z1, maar ik kan hem nog niet binnenhalen via mijn ...

Abbonement verlengen met nieuw toestel Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Zelf heb ik al wat gekeken op het forom, maar ik kon helaas geen duidelijk antwoord vinden. Vandaar dat ik een nieuw bericht post. Nu zit ik met een aantal vragen. Ik weet dat mijn abbonement v...

Iphone4s geen service Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb net een tweedhands iphone 4s, en gebruik een vodafone simkaart (zakelijk).Ik heb constant "geen service" in beeld staand. Ik kan wel bellen en gebeld worde, maar heb geen internet verbind...

htc one m9 besteld wanneer krijg ik deze? Alleen-lezen Onopgelost

HalloProbeer al 2 dagen iemand aan de lijn te krijgen maar dat lukt dus niet, ik wil graag weten wanneer ik de HTC m9 kan verwachten? Krijg ik een mail? Heb namelijk een pré order gedaan, en wil graag...

klacht: niet nakomen afspraken en slechte onfatsoenlijke behandeling Alleen-lezen Onopgelost

Na 2 jaar zonder klachten gebruik gemaakt te hebben van een htc one m7 i.c.m. vodafone RED abbo kon ik verlengen. Dit heb ik gedaan naar een vodafone RED C abbo icm samsung galaxy s6 32gb zwart. Deze ...

husky door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengd niet actief Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, 24-03-2015 heb ik mijn abonnement verlengd. Precies op hetzelfde moment dat van mijn vriendin ook....Nu 3 weken later is mijn abonnement nog steeds niet actief terwijl die van mijn vriend...

JHW door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht netwerk Alleen-lezen Onopgelost

7 april is er bij ons in het dorp aan het netwerk gewerkt door Vodafone. We zouden er niets van merken. Maar had die dag totaal geen internet en kon niet bellen of gebeld worden. Maar vanaf die dag he...

Bprins door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Op 21 maart werd er een nieuwe telefoon naar mij verstuurd. Na ontvangst bleek er een beschadiging onder het scherm te zitten. Na een telefoontje naar Vodafone terug gestuurd, wel aangetekend werd gea...

Ellen81 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement naar prepaid niet mogelijk? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn abonnement bij Vodafone per 09-04-2015 opgezegd en aangegeven dat ik mijn nummer wil behouden via prepaid. Op 09-04-2015 is opeens mijn nummer niet meer bereikbaar. Hierop heb ik de servic...

Peng door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn abonnement verlengd maar ik heb nog steeds geen toestel !!! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn abonnement op 13 maart 2015 verlengd. Ik zou op 14 maart mijn toestel thuis ontvangen. Maar helaas is de toestel door postbode geweigerd en naar vodafone teruggestuurd!! Ik heb meer dan 20...

Uitvallen WiFi Samsung s6 edge Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben sinds afgelopen vrijdag de trotse eigenaar van de Samsung s6 edge.Ik ondervind het volgende probleem.Ik moet steeds mijn WiFi verbinding uit en opnieuw aan zetten. Hij moet dus elke keer opnieu...

simkaart geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mijn simkaart is geblokkeerd en ik weet niet wat ik moet doen om heb te deblokkeren want mijn puk code ben ik kwijt zou iemand weten wat ik moet doen gr lucinda

lucinda01 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat moeizame overstap - Maar feedbackformulier werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb enige frustratie opgelopen door een niet aangevraagd nummerbehoud, waardoor mijn order al weken op 'pending' staat - met eerst een werknemer die verteld dat dat komt doordat het toestel (ja, ui...

kaassema door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gezinsbundel Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben houder van één klantnummer en betaal nu voor meerdere abonnementen in mijn gezin. Binnenkort krijgen ook de laatste twee kinderen een eigen mobieltje. Bestaat er zoiets als een gezinsbundel, wa...

Addy64 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerkklacht en afhandeling door klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Enige tijd geleden ben ik een paar dagen in het buitenland geweest. Vanaf het moment dat ik Nederland had verlaten, tot aan het moment dat ik weer terug was in Nederland, heb ik van geen enkel buitenl...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen