Unow61

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi verbinding

Hi, ik had al 2 jaar een iphone 4 en sinds 2 weken heb ik een iphone 5 en nog heb ik last van wifi verbindingen. Nooit is mijn telefoon goed verbonden met wifi en niet alleen thuis maar ook buiten huis, het valt steeds weg etc etc, hebben jullie idee waarom?
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Unow61,

Wat vreemd dat je slecht met wifi kunt verbinden. Had je dit met je oude telefoon ook?
Als je dit alleen met je iPhone 5 hebt zou er iets met de wifi ontvanger kunnen zijn.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Je kunt nog even proberen om je WiFi ontvanger te resetten. Dit doe je via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Alle zenders worden dan gereset en allerlei vage klachten met WiFi en bluetooth verdwijnen hier ook mee.

Als ik jou was dan zou ik ook nog even de WiFi verbiningen die je hebt voor thuis verwijderen en opnieuw instellen. Dit doe je via Instellingen > Wi-Fi > klik op het blauwe pijltje achter je thuisnetwerk > Vergeet dit netwerk.
En dan weer opnieuw toevoegen.

Mocht deze tip je probleem verholpen hebben, klik dan even op het duimpje onder dit bericht 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic