Vioto

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht/geen data mobiel internet.

Sinds vorige week woensdag heb ik op mijn werk slecht/geen mobiel internet.
4 collega's hebben ook vodafone en die hebben ook last van.
Ik snap dat er werkzaamheden vericht moeten worden, maar als jullie klaar zijn, hoop ik toch echt wel weer gebruik te kunnen maken van het dataverkeer.
Volgens onderstaande link zou het weer moeten werken.
http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/2909-IE-Capelle-aan-den-Ijssel-Netwerkverbeteringen/td-p/72206
Ik werk in Capelle aan den ijssel 2909VA
 
Zodra ik richting capelseplein rijd met mijn auto krijg ik alle berichten binnen die ik die dag eigenlijk al op mijn werk binnen had moeten hebben.
Ook bij mij thuis 2941GN heb ik goed mobiel internet.
 
Batterij en Simkaart er 10 minuten uit halen heeft geen effect.
Een nieuwe simkaart is niet nodig aangezien ik net een nieuwe simkaart heb. (en ook omdat het ergens anders wel goed werkt)
 
Hebben jullie hiervoor een verklaring/oplossing?
 
Vincent
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Vioto,

Vandaag zijn er weer geplande werkzaamheden. Waarschijnlijk waren ze toch niet helemaal klaar ermee.

Excuses voor het ongemak, er wordt dus aan gewerkt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic