Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,284Oplossingen
  • 1,735Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nooit meer Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Mijn dochter heeft per 15 februari haar abonnement beeindigd bij Vodafone. Vervolgens wordt een volle maand abonnement afgeschreven. Vanzelfsprekend heeft ze dit gestorneerd. Dus komt er een herinneri...

Abo verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Ik wilde dus mijn abo verlengen, en wel graag met de Samsung S4.Deze is alleen niet te kiezen online. En in de winkel word gezegddat ik de deals op de site niet kan kiezen, omdat deze inprinciepe alle...

Hulp nodig Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Heb gisteren een nieuwe telefoon binnen gekregen Oppo Find 5.Daarvoor moest ik een microsimkaart halen.Het probleem is dat ik geen provider naam erop heb staan linksboven in display (waar provi...

wifi en 3g netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Het volgende is er aan de hand.Nu krijg ik een rekening dat ik €300,00 moet betalen vanwege data verbruik.Maar mijn telefoon een HTC Wildfire s staat altijd thuis op WIFI.Nu wordt mij verteld d...

De Huisregels Alleen-lezen Onopgelost

Hi allemaal, Het Vodafone Forum is voor en door klanten. Hier kun jij discussiëren met andere gebruikers van Vodafone diensten en producten, jouw vragen stellen en ook meedenken met onze marketeers. H...

Sim-Only Friends & Family Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik wil een nieuw sim-only abonnement Bel+Sms+Web Altijd met nummerberhoud afsluiten via Vodafone Friends & Family, maar mijn huidige abonnement bij een andere provider loopt pas af op 2...

camera lens Galaxy S2 Alleen-lezen Onopgelost

Hai, Mijn camera lens is ernstig beschadigd met krasjes waardoor hij nu wazige foto`s maakt.Dom van mij...weet ik! maar goed.Kan ik deze ergens laten vervangen?Of kan ik dat zelf en waar koop je dan e...

Opzeg(termijn) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone! Ik ben van plan om mijn abonnement op te zeggen. Ik ga niet zo zeuren als de rest over waarom en bla bla bla maar ik heb een vraag! Mijn abonnement loopt 28 augustus af.Als ik dan, zeg...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen