Conny8

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Whats app samsung s3 mini

Ik ben sinds een week in het bezit van een samsung s3 mini,mij whatsapp doet het bij mijn wifi alleen als ik steeds men telefoon uit/aan zet ,wie kan mij helpen,? Heb ook al eens eraf gehaald en opnieuw gedownlaod maar het probleem blijft zich voor doen:(
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Conny8 schreef:
Ik ben sinds een week in het bezit van een samsung s3 mini,mij whatsapp doet het bij mijn wifi alleen als ik steeds men telefoon uit/aan zet ,wie kan mij helpen,? Heb ook al eens eraf gehaald en opnieuw gedownlaod maar het probleem blijft zich voor doen:(
Hey Conny,

Merk je dit alleen bij je eigen Wi-Fi netwerk? En werkt het met andere Wi-Fi netwerken wel goed? Heb je de router ook al eens gereset?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Conny8 schreef:
Ik ben sinds een week in het bezit van een samsung s3 mini,mij whatsapp doet het bij mijn wifi alleen als ik steeds men telefoon uit/aan zet ,wie kan mij helpen,? Heb ook al eens eraf gehaald en opnieuw gedownlaod maar het probleem blijft zich voor doen:(
Hey Conny,

Merk je dit alleen bij je eigen Wi-Fi netwerk? En werkt het met andere Wi-Fi netwerken wel goed? Heb je de router ook al eens gereset?
Conny8
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dit heb ik nog niet getest ,we hebben draadloos internet, men man heeft er geen last van ,ik zal eens een reset doen ,bij men dochter heb ik indredaad ook gewoon wifi toegang gehad ,maar de eerste twee dagen heb ik geen last van de whats app gehad tot de automatice downlaod ,bedankt voor het antwoord maartje
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Kijk ook direct even of je de laatste software versie draait. Dit kun je zien via Instellingen > Toestel-info > Software-update > Bijwerken. De eerste versie had best nog wat kinderziektes en deze worden verholpen via de updates.

Mocht dit antwoord je geholpen hebben, klik dan even op het duimpje onder dit bericht 🙂
Conny8
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de antwoorden ,Maartjeik heb de reset gedaan helaas zonder resultaat.
Robertwebbe.ook ik heb de raad opgevold van U.maar ook hier geen resutaat.ik ga morgen even naar de vodafoon winkel .want ik vindt het zonde als alle aan gedragen antwoorden niets uithalen ,messchien ligt het aan de telefoon,ik laat morgen een berichtje hier achter als het probleem is op gelost.nogmaals dank voor de raad
Conny8
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Conny, laat het even weten als je naar de Vodafone winkel bent geweest 🙂 Mocht er nog geen oplossing voor het probleem zijn gevonden dan kijk ik graag voor je verder.
Conny8
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi hoi Maurice .
Ben inderdaad in de winkel geweest en ze hebben er nieuwe software op gezet in de winkel doet hij het goed .
en het eerste half uur thuis ook en dan moet ik de telefoon ook nog op `n bepaalde manier neer leggen.heb zelf het idee dat de telefoon het niet goed ontvangt hier .:-( en verzend,even `n dag of twee bekijken ik weet het ook niet.pfff
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dat is goed om te horen Conny! Hopelijk blijft het goed werken. Bedankt voor de terugkoppeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic