frimeel70

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnieuw geen internetverbinding

Vandaag net als vrijdag geen internetverbinding. Bellen lukt vandaag wel, maar vrijdag was smsen en bellen ook niet mogelijk. Bevond me net als nu in postcodegebied 3011 TA (Rotterdam). Vrijdag ondervond ik dezelfde problemen in postcodegebied 2652 DA.
 
Ik heb de simkaart en accu er al meerdere keren uitgehaald, maar dit helpt ook niks.
 
Graag snel een oplossing of melding van een storing want hiervoor betaal ik geen abonnementskosten.
13 Reacties 13
frimeel70
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de geweldige hulp :@
 
Tijd om een andere provider te gaan zoeken.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
frimeel70 schreef:
Bedankt voor de geweldige hulp :@

Tijd om een andere provider te gaan zoeken.

Nou Frimeel70,

Vind je nu niet dat je wat voorbarig bent? Je opent 6 uur geleden een Topic. En nú vind je het al reden om een andere provider te zoeken? Maak je niet zo druk 😉

Bovendien zijn er meer dingen die je zelf kan doen. Alleen de sim uit de telefoon en de batterij eraf geeft je ook geen 100% garantie.

Ga eens kijken in het Topic Wat kan ik zelf doen

Groeten!

frimeel70
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat heeft het voor zin om simkaarten te gaan wisselen als hij het op andere plekken wel gewoon doet?
 
Kan je wel het toesteltype en androidversie geven. Samsung Galaxy S Advance GT-I9070 en Android 2.3.6
 
Wat betreft dat voorbarig zijn. 2 dagen kan ik mijn telefoon niet fatsoenlijk gebruiken. Mag ik best over klagen lijkt mij :8
 
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Dankje,

De mods zullen je informatie waarderen! De reden waarom ik aangaf een andere sim te gebruiken is omdat je dan zeker weet dat het niet aan je telefoon of sim ligt.

Verder kon je 2 dagen niet internetten, op 2 verschillende postcode. Misschien dat de woordkeuze voorbarig wat ongelukkig was. Ik begrijp dat het vervelend is dat het niet werkt.

frimeel70
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In ieder geval heeft het wel geleid tot een antwoord en heb ik nu wel het gevoel dat ik serieus genomen word. Bedankt en hoop dat het snel opgelost is.
daantje1411

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het helemaal niet voorbarig en een hele logische reactie.
Vodafone werkt de laatste tijd gewoon k*t, laten we eerlijk zijn!!
En hij zeker niet de goedkoopste... Dat maakt voor mij echt niet uit, maar dan moet alles wel gewoon werken!
En ik heb nu ook al 2 dagen geen internet, miss is dat voor sommige niet zo belangrijk, maar voor heel veel mensen wel.
De meeste regelen de laatste tijd alles via hun telefoon, omdat dat kan... Kon??
 
Het is naar mijn idee niet meer dan normaal dat alles gewoon werkt en als er een storing is, dat deze gemeld wordt.
vie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aantal dagen last van zeer slechte tot nauwelijks 3G verbinding en zelfs wegvallen van het netwerk tijdens telefoonverkeer. Phone regelmatig opnieuw opgestart, sim kaart verwijderen en opnieuw plaatsten in de phone, maar mag helaas niet baten.
 
Postcodegebied 3248
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@vie: ik zie op die postcode geen problemen. Heb je de stappen gevolgd waarnaar Droidguru naar verwijst?
@Daantje: In die omgeving zijn de laatste tijd een aantal werkzaamheden geweest. Deze zijn noodzakelijk ter verbetering van het netwerk. Excuses als je daar overlast van hebt ondervonden.
frimeel70
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijn dat er nu eindelijk iemand met een echt antwoord komt, maar we zijn nu 5 en een halve dag verder sinds bij mij de problemen begonnen. Duurt een storing of onderhoud echt zo lang???
 
Zag al in de algemene voorwaarden dat je nergens recht op heb als consument. Jullie hebben de boel goed dicht getimmerd. Over 8 weken loopt mijn abonnement af en ben ik weg. Veel succes met jullie zooitje.
daantje1411

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is te belachelijk voor woorden!!
Ik begrijp echt wel dat er storingen/werkzaamheden kunnen zijn...
Maar zo lang?? Ik heb er nl nog steeds last van en t is nog geen dag beter geweest!!
 
Ik wou dat mijn contract bijna afliep.
Echt jammer, ik heb nog nooit iets te klagen gehad over Vodafone.
En als er echt iets was, dan werd t meteen opgelost, maar helaas is dat niet meer.
 
Ik weet wel dat ik ook weg ben, als mijn contract afloopt...
En zo zullen er velen volgen, zeker als dit zo blijft!!!
Niet dat jullie t boeit, want degene die hier een antwoord geven kunnen er toch niks aan doen...
Degene die er wel wat aan kunnen, hebben t geld toch al verdient met ons contract!!
frimeel70
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nog steeds kut en nu al 10 dagen lang !!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Daantje1411,

Ik snap de frustratie wel hoor. waarschijnlijk zou ik ook behoorlijk gefrustreerd worden als ik al dagen problemen zou ervaren maar de werkzaamheden zijn er juist voor bedoeld om de problemen te verhelpen.

Als er werkzaamheden zijn aan een bepaalde mast dan kunnen de omliggende masten hierdoor overbelast raken. Hierdoor kan het signaal op meerdere plekken worden beïnvloed door de werkzaamheden. We doen in ieder geval ons best om ervoor te zorgen dat alles zo snel mogelijk weer naar behoren werkt!

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
frimeel70
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zijn de werkzaamheden al klaar?? Het werkt nog steeds niet goed in postcodegebied 3011
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic