Hoi
Delilahdelilah Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je zou de SIMkaart er even uit kunnen halen, je toestel 10 minuten uitzetten en daarna weer eerst je SIMkaart erin doen en dan weer aanzetten. Als het goed is krijgt die dan een kleine reset en moet alles weer werken. Lukt dit niet dan zou je nog even handmatig netwerkinstellingen kunnen aanpassen en weer terug zetten naar Vodafone NL. Wil dat niet lukken dan even je telefoon in vliegtuigmodes zetten, na 5 a 10 minuten weer je toestel op normaal.
En lukt dit nu allemaal niet, neem dan contact op met de
klantenservice van Vodafone door te bellen en te vragen of ze je nummer willen resetten met als melding dat je een betaling hebt gedaan maar nog niet online bent. Geen zin om te bellen, of in jou geval als je niet kan bellen, dan kan je ook een
chat starten met Vodafone. Deze mensen kunnen je prima verder helpen.
Maar test eerst bovenstaande of dat lukt en dan zou ik pas gaan chatten (want ja, bellen kan je niet - gaf het wel als eerst door maar bedacht me opeens dat dit niet kan). Laat nog even weten hoe het is afgelopen.