De Veer

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Vervolg datagebruik tegoed

Hallo,
Mijn datategoed begint iedere maand met rond de 800 mb i.p.v. 1GB.
In november 2018 op dit forum het probleem voorgelegd. Ook contact gehad, 'n paar keer, met klantenservice.
Energieboy, had het idee om op 31 januari nacht de telefoon uit te zetten en dan kijken wat de mb's de volgende dag zijn met een nieuwe maand, helaas ik begon vanmorgen met 825 mb's!

De afgelopen week gingen mijn mb's ook van 600 naar 900 en weer naar 400 etc etc.!!! Ik kan er dus niet van op aan, vervelend!

Vanmiddag keek ik naar mijn mb's en deze staat nu op 1024 mb. Snappen jullie het nog?
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi De Veer

Ik herken je probleem nog, kan het voor me halen.
Wat vervelend dat het nog steeds niet goed gaat. Wat ik zou doen is een privé bericht sturen via Facebook of Twitter en net zoals hier boven daar uitleggen wat er aan de hand is. Webcare afdeling kunnen wat dieper voor je graven en kijken of ze je daar verder mee kunnen helpen.

En ik zou in de My Vodafone app op de data pagina op het ? (Vraagteken) drukken en dan op feedback. Je printscreen komt daar dan te staan en ik zou ook daar even melden wat je hier ook beschrijft. Misschien dat die afdeling ook hier eens naar kan kijken. En valt je dan op dat het opeens weer anders is, weer naar het ? en weer een feedback geven.

Op dit manier moet er toch iemand opstaan en melden wat er aan de hand is en het probleem op te lossen. Want niets is vervelender dan het niet weten wat je hebt aan data. Is het ook zo als je online kijkt in My Vodafone via je webbrowser?
De Veer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Bedankt. We gaan weer verder!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
De Veer wrote:
Bedankt. We gaan weer verder!

Volhouden en blijven bestoken, dan moet het goed komen ??
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dit is inderdaad vreemd, ik heb het nog niet eerder gezien. Via onze klantenservice kan het starttegoed worden nagekeken. Via het Forum kunnen we dit verder niet nakijken, we gaan het topic daarom binnenkort sluiten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic op slot gezet.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic