Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,127Oplossingen
  • 1,514Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Kan een andere provider mijn abonnement overnemen of kan ik het afkopen? Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Ik ben niet zo heel tevreden over Vodafone mijn internet bundel red ik het niet mee en dan heb ik 40GB zit altijd de laatste week zonder internet en vind ik vervelend, is het mogelijk om m...

Feliess door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitzetten van bundels Alleen-lezen Opgelost

Hoe lang duurt het bij het uitzetten van een extra bundel voordat het verwerkt is en je normale abonnementskosten weer betaald?

Wil Vodafone nog extra contracten sluiten? Alleen-lezen Opgelost

Wij zijn al jaren klant van Vodafone. Altijd gedoe met accountmanagers vanuit het buitenland die niets voor je kunnen betekenen. Daarom bellen met Vodafone en in het laatste geval een nummer portering...

FaceTime blijft hangen Alleen-lezen Opgelost

Ik probeerde net te bellen met FaceTime en nu blijft die hangen op FaceTime stoppen. ik krijg het net geen mogelijkheid weg en krijg ook me telefoon niet uitwat kan ik doen?

Waarom een wachtrij bij een nieuw product? Alleen-lezen Opgelost

nou van together is weinig spraken hoor.zit nu in totaal al 2 uur aan tel te wachten tot ik word verbonden.enige wat ik hoor.op dit moment bla bla bla.Je mag er toch vanuit gaan dat wanneer je zoiets ...

Red Super Friends and Family bestelling gaat mis. Alleen-lezen Opgelost

Wie weet hoe je moet doordringen bij die telefoongasten om uit te leggen dat je recht hebt op een Multi Data Sim bij je afgesloten abonnement in januari 2018.Ja jullie lezen het goed, zolang ben ik be...

Ray71 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wanneer wordt nummerbehoud teruggekoppeld Alleen-lezen Opgelost

ik ben van provider overstapt ivm een nieuwe telefoon. De nieuwe provider(Ben) heeft jullie meer dan een week gevraagd of ik mijn nummer mag behouden maar er is nog geen antwoord gegeven, en nu?

Ik heb geen bereik Alleen-lezen Opgelost

Ik heb geen bereik

Khaled72 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

extreem hoge telefoon rekening door te veel bellen Alleen-lezen Opgelost

Misschien kan iemand mij helpen. Mijn dochter heeft een abonnement bij Vodafone . Deze staat op mijn naam i.v.m. leeftijd (15). Nu hebben wij de rekening gekregen van mei en nu moest 125 euro betalen ...

Geen verbinding in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ben sinds 15 juli 2018 klant bij Vodafone. Ben nu in buitenland (EU) en helaas geen verbinding met Internet. Bij ingaan abonnement wel sms ontvangen dat ik nog een sms zou ontvangen die ik alleen moes...

Frits1967 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Word niet teruggebeld door Sales afdeling... Alleen-lezen Onopgelost

Bij het afsluiten van mijn Vodafone Red abbonement kreeg ik de eerste 3 maanden unlimited data, na deze periode werd ik gebeld door een medewerker van de Sales afdeling om mijn dataplan te verhogen vo...

Deactiveren extra databundel EU Alleen-lezen Opgelost

Hoe deactiveer ik mijn extra aangeschafte databundel voor de EU? Tot nu toe lukt dit alleen per telefoongesprek met de service afdeling. Zij zeggen echter dat het ook in de app moet kunnen. Aansluiten...

MMS Alleen-lezen Onopgelost

Kan sinds gisteren geen MMS meer versturen en/of ontvangen.Heb alle handleiding support van vodafone geprobeerd maar geen van alle heeft iets veranderd.Gisteren was er wel een update voor de android m...

svartal door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ineens geen foto's meer ontvangen of verzenden via mms/sms Alleen-lezen Opgelost

Sinds 2 dagen kan ik ineens geen foto's meer verzenden /ontvangen via sms/mms. Ik ben gister langs de shop geweest en de medewerker daar leek het probleem verholpen te hebben. Maar nu blijkt dat dus n...

Louisa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nog steeds geen geld Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Op 9 februari 2018 heb ik een galaxy S8 gekocht met een cashback actie.Echter heb ik nog steeds geen geld andere mensen hier ook last van?

Waarom is het geld nog niet terug gestort? Alleen-lezen Onopgelost

Ben nu al 3 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen € 269,69,-.Ik wil echt serieus per direct mijn geld terug.Had abonnement afgesloten 26-03-2018 en binnen 2 weken het toestel weer netjes retour ...

benjami door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

F1 tickets Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een s9 besteld en daarbij de f1tickets besteld met de code die ik heb ontvangen.. Ik heb alleen nog geen bevestiging of kaarten ontvangen. Wanneer komen deze?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen