Hoi
Meneer_Jansen Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heb je misschien een Motorola/Lenovo/Asus toestel?
Kijk dan hier voor meer info:
https://forum.vodafone.nl/android-17/geen-mobiel-internet-motorola-lenovo-asus-299941Als je een anders toestel hebt, heb je deze al eens helemaal uitgezet en daarna weer aangezet? Staan de juiste APN instellingen wel juist? De APN controleren doe je via Instellingen - Mobiele netwerk - Mobiele data netwerk.
Voor Apple:De APN is: live.vodafone.com
Gebruikersnaam is: vodafone
Wachtwoord is: vodafone.
Mocht er nog andere APN's staan, dan mag je deze verwijderen.
Voor Android:Naam: Vodafone Live APN: live.vodafone.com
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server: Niet ingesteld
MMSC: Niet ingesteld
MMS-poort: Niet ingesteld
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN-Type: *
APN-Protocol: IPv4
Roamingprotocol voor APN: IPv4
Mocht je een iPhone hebben dan kan je ook de netwerkinstellingen resetten, misschien is dit een oplossing. Eventueel zou je nog kunnen kijken wanneer je je SIMkaart in een ander toestel stopt, of het probleem dan is opgelost of niet. Als het dan wel goed werkt ligt het aan de instellingen van het toestel en zou je die, als je een backup hebt gemaakt, een reset kunnen geven. Maar mocht het nu helemaal niet lukken, of je wilt eerst kijken of Vodafone kan helpen, dan zou je de
klantenservice van Vodafone kunnen bellen, of door een
chat te starten, en te vragen of ze je nummer een reset willen geven. Misschien kan dit ook een oplossing zijn.
Succes en laat nog even weten of het is gelukt