Heel vreemd hoor, hier kan ik er echt op. Heb je te vaak de site bekeken? Misschien dat ze je een Ban hebben gegeven op deze website? Want er staat dat je een Ban hebt! Te lang op de site rond gehangen of iets? Heb gisteren nog de buren en ouders gevraagd, ook bij Vodafone, en die hadden ook geen probleem.
Kijk eens op deze pagina en lees alles over Ban IP:
https://support.wned.nl/knowledgebase.php?article=55https://whatismyipaddress.com/blacklist-checkHet opzoeken van je eigen IP via Vodafone is: mijnip.nl
Heb je misschien Blokkers aanstaan op je telefoon? Advertentie Blokkers of andere apps die dingen tegen houden? Probeer anders je SIMkaart er eens uit te halen, telefoon 10 min uit en dan je SIMkaart er weer in.
Mocht het dan nog niet lukken, neem dan contact op met de
klantenservice van Vodafone. Of stuur ze een privé bericht via
Facebook of
Twitter. Vraag die eens of het mogelijk is om een nieuw IP adres en/of dat die kunnen helpen met de Ban te verwijderen.
Je kan ook een mail sturen, of via Twitter/Facebook aan Transavia en vragen wat het probleem is.
Dit zie ik als ik de site open: