Vodnlru

Gedreven Liefhebber
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Issue internet Vodafone mobiel

Ik heb een vreemde issue, het is sinds deze week al 3 keer voorgekomen. Ik heb gewoon 4G+ op straat/binnen en opeens kan ik niks meer op internet doen.

Ik heb gewoon verbinding maar kan dus niks opzoeken of doen, forceren naar 3 of 2G helpt niet. Enige wat helpt is forceren naar vliegtuig modus en daarna weer aanzetten. Ja alle instellingen staan goed ben namelijk geen leek op dit gebied 😉 .
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Vodnlru
Het vervelende is dat hier via de Community niet naar gekeken kan worden. Zoals je misschien ook al wist. Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of op deze pagina kijken of er een storing in de buurt is: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Eventueel zou je je SIMkaart uit je toestel kunnen halen, 10 minuten uitzetten, daarna je SIMkaart er weer in steken, je toestel weer aanzetten. Dat geeft een kleine reset in het netwerk van Vodafone. Wil dat niet lukken dan zou je altijd nog even kunnen vragen aan de klantenservice van Vodafone of ze je nummer een reset willen geven. Misschien ligt het daar wel aan?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Vodnlru
Het vervelende is dat hier via de Community niet naar gekeken kan worden. Zoals je misschien ook al wist. Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of op deze pagina kijken of er een storing in de buurt is: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Eventueel zou je je SIMkaart uit je toestel kunnen halen, 10 minuten uitzetten, daarna je SIMkaart er weer in steken, je toestel weer aanzetten. Dat geeft een kleine reset in het netwerk van Vodafone. Wil dat niet lukken dan zou je altijd nog even kunnen vragen aan de klantenservice van Vodafone of ze je nummer een reset willen geven. Misschien ligt het daar wel aan?
Vodnlru
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Jammer dat een forum Moderator dit niet kan op pakken, bij andere providers konden moderators wel hier iets in betekenen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Vodnlru wrote:
Jammer dat een forum Moderator dit niet kan op pakken, bij andere providers konden moderators wel hier iets in betekenen.

Bij Vodafone niet, daarom het advies om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone.
Misschien dat ze dit in de toekomst wel kunnen, de tijd zal het leren.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice Vodnlru ? Via de Vodafone Community hebben we inderdaad geen beschikking over de systemen die nodig zijn om dit voor je op te lossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic