Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,269Oplossingen
  • 1,733Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Abonnement op je ouders rekeningnummer te zetten? Alleen-lezen Opgelost

Ik wil een abonnement afsluiten maar mijn ouders zouden het graag op hun rekeningnummer willen hebben geregistreerd mocht er een keer niet voldoende op mijn rekening staan. Het abonnement staat wel op...

Wat is loos? Alleen-lezen Opgelost

Ik sta al 59 minuten in de wacht!? Bel nu voor de tweede keer, eerste keer werdt ik eruit gegooid.Er moet iets loos zijn dit is echt ziekelijk lang wachten!

Abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb een abonnement bij jullie, ik dacht rond de 50 euro met 10gb. Maar ik zit er altijd overheen terwijl ik bijna altijd Wi-Fi heb. Waar licht dat aan?Mvg Jessy*mobiel nummer verwijderd door ...

Ik kan niet meer bellen ofor gebeld worden Alleen-lezen Opgelost

Hoi vodafone. IIk heb all heel lang dat ik niet kan bellen , gebeld, berichten versturen / binnenkrijgen. Maar ik betaal wel €15 per maand .Wat is het nut Dan van jullie

PUK code Alleen-lezen Opgelost

Afgelopen weekend in ziekenhuis doorgebracht. Wilde telefoneren, echter 3 maal verkeerde inlogcode gebruikt. Dus moest PUKcode invullen. Lag thuis. Deze na thuiskomst opgezocht, werkte niet. Kan ik ee...

Verlengen lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Hallo. Ik wil mijn abonnement verlengen en een nieuw toestel kiezen. Ik ben daar verschillende keren door Vodafone voor uitgenodigd, maar nu lukt dat online niet. Ik heb de helpdesk gebeld, en die kan...

Bestelling niet ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2 weken terug een iphone xs max besteld. Er is deze week al 3 keer aangeveven dat ik via de mail meer info zou ontvangen omtrent de levering van mijn toestel. Dit is tot op heden niet gebeurt

Opzegging papieren post telefoon rekeningen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, waar kan ik dit doen? Al maanden betaal ik ten onrechte omdat ik de optie simpelweg niet kan vinden eenmaal ingelogd op de site. Maanden geleden belde ik met een medewerker die aangaf dat ik pa...

email versturen lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer vanuit my vodafone een email te versturen, maar bij de verplichte * velden kan ik niet meneer of mevrouw aan klikken en dus geen email versturen. Komt dit doordat het een zakelijke account ...

Telefoontje Alleen-lezen Opgelost

GoeiemiddagKlopt het dat er gebeld wordt I. V. M storingen en gegevens worden gecheckt? Ik vond het een beetje vaag Groetjes merel

Contract Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben op zoek naar mijn contract van mijn abbonement 2,5 jaar geleden. Deze heb ik nodig ivm verzekering.Hoe kom ik hier aan ?

Telefoon Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een rekening met kosten buiten mijn bundel naar service nr terwijl ik onbeperkt bellen heb

Deblokkeren oproepen privenummers Alleen-lezen Opgelost

Goedendag Ik heb per ongeluk privenummers geblokkeerd maar krijg het niet voor elkaar om het te deblokkeren. Ik heb alle mogelijkheden naar mijn mening al geprobeerd, bij instellingen oproep e.d. maar...

Aanvullende factuur Alleen-lezen Opgelost

Beste mensen,Ik heb aan u een verzoek ingediend om afschrijving van mij toestel lening. Want ik wil graag overstappen van " Red Together". van mijn man en mijn zonen *gegevens verwijderd door moderato...

extra GB nodig Alleen-lezen Onopgelost

mijn mobiel zegt dat ik geen service network heb,.. alleen dus wifi,.. ik wil graag extra Gb kopen, hoe doe ik dat?

Inloggen Alleen-lezen Onopgelost

hoi, ik kan niet inloggen op de Vodafone app. Telkens als ik wil inloggen staat er even een Time-out! En dat ik de komende 15 minuten niet kan inloggen. En als ik dan 15 minuten of langer wacht zegt h...

Abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een smartfone abonnement bij jullie voor twee jaar. Nu ben ik in india en wil mijn abonnement tijdelijk stop zetten totdat ik weer terug ben. Tot maasrt 2019. Kunnen jullie dat voor me regelen?...

vastlopede iphone 8+ Alleen-lezen Opgelost

Mijn iphone 8 plus loopt zomaar uit het niet vast. Ik kan hem wel aan zetten met de powerknop maar kan mijn code niet invoeren en toutch id werkt niet. Ik kan ook wel omhoog swipe naar het bedieningsp...

T&T code klopt niet. Alleen-lezen Opgelost

Hallo, mijn track en tracé code is T&T, maar dat klopt niet, hoe zie ik nu dat mijn mobiel aankomt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen