Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,759Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verkeerde toestel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn contract verlengd en ging wat mis met het type toestel zag in de bevestiging. Ik belde direct terug en het is aangepast op papier. Ik heb vandaag 3 keer gebeld met de klantenservice om zek...

Klantnummer vinden Alleen-lezen Onopgelost

Ik zoek mijn klantnummer om mijn abonnement aan mijn account te kunnen linken.1) De functie "extra nummer toevoegen" werkt niet, ik krijg wel een SMS, maar na invoeren van die code een foutmelding.2) ...

Mobiel.nl Alleen-lezen Onopgelost

Mijn nieuwe telefoon heb ik via Mobiel.nlNu wil ik een My Vodafone account aanmaken maar kan ik mijn contract nummer nergens vinden; ik kom dus niet verder gezien ik deze nodig heb

JBL playlist Alleen-lezen Opgelost

Hoi! 1 jaar geleden (december 2017) heeft mijn vriend een 2 jarig abonnement afgesloten met een samsung note 8 telefoon. Daarbij kregen wij de JBL playlist bluetooth speaker.. Nu werkt hij plotseling ...

Spam? Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg deze meldingen omdat ik al zo lang klant ben ( en dat ben ik ook wel vanaf begin tijd al ) maar denk dat het spam is... of waarderen jullie het echt dat ik al zo lang klant ben?? graag een re...

Bank Alleen-lezen Opgelost

Goede middag,Vandaag is er geld afgehaald van mijn bankrekening. Ik vroeg me af of dat misschien via de provider is gegaan.Met vriendelijke groet,Dani Schoordijk Boek

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen