Goofy89

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer telefoon binnen

Goede dag ik heb woensdag me abbo verlengt en de Samsung s21ultra uitgekozen deze was niet op voorraad en is besteld, hoelang duurt het dan ongeveer voor ze deze in de winkel hebben? 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Goofy89 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is heel moeilijk om te zeggen. Dit kan morgen op voorraad zijn maar kan ook nog wel een week duren. Alles toestel informatie, waarvan het toestel niet op voorraad is, kan je op deze pagina terug vinden. Uitgebreide informatie over je bestelling kan je terug vinden op deze pagina.

Wachten is natuurlijk nooit leuk, maar als je wacht heb je straks wel een super mooi toestel in handen waar je nog veel plezier van zal hebben. Ik hoop dat je toestel snel geleverd kan worden, bij deze alvast een fijn weekend gewenst. 

Goofy89
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel, ze hadden hem niet op voorraad in winkel zelf vandaar me vraag  want hij was wel gewoon voorradig ma alleen helaas niet in de winkel 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan zou je dat in de winkel moeten vragen.
Die moeten hem dan voor je bestellen en dan moeten ze toch weten wanneer die binnen komt. Als die wel gewoon op voorraad is, in het magazijn van Vodafone, dan zou die toch binnen 1 of 2 dagen in de winkel moeten zijn. Beste advies is om dan maar naar de winkel te gaan en te vragen. Misschien dat iemand van Vodafone je nog kan helpen vandaag en anders de klantenservice bellen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic