Rkw1
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen van mijn ziggo en vodafone account

Ik wil mijn ziggo en vodafone account graag ontkoppeld hebben. Ik heb nu geen inzage meer in mijn ziggo account. 

Kunnen jullie dit oppakken?

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8613Reacties
  • 2796Oplossingen
  • 1773Likes

Hoi @Rkw1 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Zekers dat Vodafone je hiermee kan helpen. Als je bij je profielinstellingen je gegevens invult dan kunnen ze direct aan de slag en zullen ze hier melden dat je account zijn ontkoppeld. Veel plezier en heb even geduld, dan komt het allemaal goed 🙂

Alex VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 52Reacties
  • 11Oplossingen
  • 19Likes

Hi @Rkw1, welkom op de Vodafone Community!

 

Ik heb je Mijn Ziggo-account ontkoppeld. Daar kun je een nieuw account voor aanmaken via www.ziggo.nl/registreren. Houd er rekening mee dat dit wel een ander e-mailadres dient te zijn. Voor My Vodafone kun je gewoon je huidige gegevens blijven gebruiken. Mocht je ergens tegenaan lopen, horen we het graag!

Uitgelicht topic

Data delen met Red Together

Red Together biedt een uniek concept: je kan samen data delen. Alle groepsleden gebruiken GB’s uit één grote datapot. Maar, hoe werkt dat nu precies? En hoe moet je het delen van data bij Red Together...

Geplaatst in Tips van Vodafone