Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,406Oplossingen
  • 1,887Discussies
  • 85.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Duur openstaande case Alleen-lezen Onopgelost

Op 2 maart 2021 heeft een medewerkster een case geopend omdat het schriftelijk contract voor verlenging afweek van wat telefonisch was afgesproken. De case was aangemaakt omdat alleen het hoofdkantoor...

Bestelling Alleen-lezen Opgelost

Hoi!Ik heb vandaag mijn abonnement verlengt met een nieuwe telefoon. Ik had bij de bestelling de iPhone 11 wit aangeklikt, maar ik zie nu in de bevestiging e-mail dat het een zwarte telefoon is. Kan i...

Bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Hoi!Ik heb vandaag mijn abonnement verlengt met een nieuwe telefoon. Ik had bij de bestelling de iPhone 11 wit aangeklikt, maar ik zie nu in de bevestiging e-mail dat het een zwarte telefoon is. Kan i...

Phishing via sms'jes namens Vodafone: Alleen-lezen Onopgelost

Beste Lezers, Even een waarschuwing van Opgelicht! Phishing via sms'jes namens Vodafone: 'U krijgt € 25,00 terug, verifieer uw rekening om het geld te ontvangen' Sinds eind deze middag worden mensen p...

Mb's doneren Alleen-lezen Opgelost

99 van de 100 maal als ik iets wil doneren, krijg ik een melding dat er iets is fout gegaan. Als ik bel wordt er gezegd dat er geen storing bekend is. Rara, maar hier raak ik gestoord van. Goede hulp ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen