johnslot

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wallet foutcode 2040: Je Wallet profiel is geregistreerd met een andere simkaart.

Ik heb een aantal maanden geleden een nieuwe simkaart gekregen.
Nu werkt Wallet niet. Help !
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Dat schiet niet op johnslot als wallet niet meer werkt. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice zodat zij dit kunnen aankaarten bij de technische dienst.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi johnslot,

Wat is ondertussen de status? Heb je contact gehad met onze klantenservice? Heb je een nieuwe simkaart ontvangen wellicht?

johnslot
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
iemand anders van Vodafone gesproken: duo-simkaart ondersteund deze techniek niet,
Ik had direct al aangegeven dat ik een duo-simkaart nodig had, de 1e persoon had bij deze toch vrolijk toegestuurd, echter slechts één.
Tip: geef dit gewoon netjes aan op jullie site of vertel mij dit direct, scheelt een hoop ergernis.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic