lindadohmen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement met of zonder toestel

Goedemiddag,
Wij zijn op zoek voor onze zoon naar een telefoon met abonnement. Nu twijfelen we of we alleen een abonnement kiezen en dat we een los toestel kopen of dat we kiezen voor een abonnement incl. telefoon. Hij wilt graag een Samsung telefoon. Wij hebben het alles in 1 pakket bij Ziggo dus ontvangen we dan ook de vele extra's? Wellicht kunt u mij wat voorstellen op de mail zetten? Ik hoor graag van u. Groet Linda Dohmen
5 Reacties 5
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi lindadohmen,

Je kunt hiervoor het best even contact opnemen met onze klantenservice via 0800-0094.
Mijn collega's daar kunnen jou precies vertellen welk abonnement (en welke telefoon) het beste bij jouw zoon past.
Je komt in aanmerking voor de Gratis Extra's wanneer je voldoet aan de volgende punten:


De geselecteerde abonnementen van Ziggo zijn:
    Een particulier of ZZP abonnement voor vast internet van Ziggo met een internetsnelheid van minimaal 30 Mbps (bijvoorbeeld Connect Start, Complete en Max en ZZP Connect) Een particulier of ZZP abonnement voor Digitale Televisie van Ziggo met een CI+ module of een Mediabox (bijvoorbeeld Play Start, Complete en Max)
Let op: Je hebt zowel Internet als Televisie van Ziggo nodig om in aanmerking te komen voor de gratis extra's.

Geselecteerde abonnementen van Vodafone zijn:
    Een (of meer) Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Black, Red Business, Red Pro, Biz Basic of Business Basic abonnement(en)
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Heb je nog contact gehad met de klantenservice lindadohmen?
lindadohmen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, dat is niet gelukt omdat ik een mobiel nummer moet invoeren maar dat heb ik niet.
Maar misschien lukt het ook zo met mijn vraag: We kopen een los toestel en zijn dus nu op zoek naar een abonnement. We zijn ook klant bij Ziggo.
En dat betekent dubbele data?
Dus als wij b.v. het abonnement Start L met 1 GB + 150 minuten willen afsluiten betekent dat in ons geval 2 GB?
Wordt dat dan automatisch gecorrigeerd als je naar de winkelwagen gaat?
Hoe is het bereik van Vodafone is Schinveld (LB)?
Groet Linda Dohmen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi lindadohmen,

Dat klopt inderdaad. Als je een Start afsluit met 1 GB en je hebt het juiste Ziggo abonnement, krijg je 2 GB per maand data. Het bereik in Schinveld kun je bekijken via: http://voda.fo/ne/qttmc.
lindadohmen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inmiddels een abonnement elders afgesloten.
Toch bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic