Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Terugvallen naar 3G Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een week of iets langer maak ik steeds vaker mee dat ik van 4G terugval naar 3G op het moment dat het 4G-signaal eigenlijk heel sterk is. Het komt vooral voor in Amsterdam als je net buiten bere...

abbo verlengen Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik had een vraag, Vanaf volgende week kan ik mijn abbo verlengen, nu is dit wel 4 maanden van te voren. als k nu verleng zit ik dan 4 maanden met dubbele kosten of niet. Ik snap het niet zo goed...

Hybride beëindigen Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan ik het Hybride abonnement van mijn overleden vader beëindigen? Ik krijg nu mijn opzegging van de klantenservice terug met de mededeling dat het prepaid betreft en hun dit niet kunnen verwerken...

Pogingen tot oplichting via Instagram. Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/cxuvsWe krijgen van klanten steeds vaker de melding dat er pogingen worden gedaan tot oplichting via Instagram. Er worden allerlei voorstellen gedaan, deze zijn vaak te mooi om waar ...

Marc door Oud Community Moderator

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone ik heb ruim 3 uur geleden online via de webshop een abonnement bij jullie afgesloten maar op het verkeerde toestel hoe dit gebeurd is ik heb geen idee .. Kan dit nog aangepast worde ? M...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen