Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

hardreset smart 2 Alleen-lezen Onopgelost

Beste ,De telefoon blijft hangen in het vodafone logo en start niet verder op, waarschijnlijk een hardreset nodig ,maar het lukt niet,data e.d. is gewist maar moet ook het cache geheugen wissen.Heb ik...

ton72 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mmitest daar wil ik graag van af Alleen-lezen Onopgelost

Die mmitest is heel irritant ik kreeg hem toen ik mijn smart 4 mini updaten elke keer dat hij er voor komt blokkeert hij mijn 3g dan moet ik hem eerst uit zetten en komt hij er weer voor hoe kom ik hi...

Sony Z5 koptelefoon/voetbal actie. Alleen-lezen Opgelost

Goed, die koptelefoon ben ik dus blijkbaar misgelopen want die was al op voordat de Z5 in de winkel lag. Blijkbaar geldde die alleen voor snelle online beslissers. Als vervanger kreeg ik een tegoed bo...

Joshua22 door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Lollipop on vodafone motorola xt1039 Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Wanneer komt lollipop voor de vodafone motorola xt1039 (moto g) beschikbaar? Groet!

Klacht reparatie Alleen-lezen Opgelost

Op 7 januari heb ik via de vodafone site en het uitgeprinte formulier van Dynaflix mijn telefoon te reparatie opgestuurd .Dat heb ik gelukkig aangetekend gedaan zo dat ik er bewijs van heb.Er is bij D...

wilvanos door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Classic Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Is er al wat meer nieuws of jullie de Blackberry Classic gaan aanbieden? Als ik op de vodafone site kijk is er al een redelijk uitgebreide handleiding van het toestel te vinden, dus ik...

BBB door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsungGalaxy S6 edge plus HELPPPPP Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond,Ik heb sinds gisteren de Sansung Galaxy S6 edge plusVoor heen de note 3 .Waar ik dus al 2 jaar het programma Utopia op kijk.Nu kon ik tot mijn verbazing de app van Utopia niet douwnloaden ....

trudy1 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iphone 6s simlock? Alleen-lezen Opgelost

Ik zit orienteren om Iphone 6s kopen samen met abonnement maar is iphone 6s met simlock of simlockvrij? Kan het niet vinden op jullie website.

chaintech door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Topic over betaalde sms- of internetdiensten / suggestie voor aanvulling Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Moderators, In het topic over betaalde sms- of internetdiensten zou nog duidelijker moeten worden gemaakt dat het ook om aankopen in games kan gaan. Die worden ook vaak via dure sms-jes afgereke...

Netwerker door Expert
  • 986 Topics
  • 111 Oplossingen
  • 401 Likes

de webshop werkt niet! Kan geen land invoeren bij het adres. Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer een "sim only prepaid pakket" bij jullie te bestellen (niet dat het product er iets toe doet in deze post). Als ik bij stap 2 kom van de procedure "je bestelling afronden" kan ik alle gegev...

1201 - foutje in e-mail? Alleen-lezen Opgelost

Hello Vodafone-team! In een e-mail van jullie staat "U kunt deze afdeling bereiken middels het nummer 1201" en "Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, ku...

MaxSIMe door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

toont de aantallen inkomende Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn telefoon Sony Xperia Z 2, kunt u niet de nummers van inkomende gesprekken zien

Abonnement afkopen Alleen-lezen Opgelost

Lieve (hopelijk wel bekwame) medewerker van Vodafone, Na het afgelopen jaar van Vodafonewinkel naar klantenservice, van klantenservice weer naar de winkel, van de winkel weer naar de klantenservice en...

PeeDee door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim-Only abonnement en nieuwe nano-simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ongelofelijk maar waar! Vorige week ging ik naar de Vodafone winkel in Maastricht om een nano-simkaart voor mijn nieuwe GSM. Alles ging goed, behalve dat de 4G niet werkte. Helaas werkt de 24/7-suppor...

Directory gedownloade van nokia overgehaalde foto's Alleen-lezen Opgelost

In welk directory kan ik de van mijn Nokia C3-00 met Ovi_Suite overgehaalde foto's vinden??Zodat ik die bij een email kan bijvoegen??

ceesvb door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Lumia 635 4G+Vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

Volgens Nokia.com kan de Lumia 635 4G, alleen gebruik maken van lte band 4 en 7.Band7/2600Mhz is in NL wel geveild (als backup capaciteit-band?) maar zal Vodafone dit toestel ook ondersteunen voor 4G?

BorisB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutmelding email verzenden Nokia lumia 820 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Nokia lumia 820 En krijg de foutmelding 80072F30 bij email verzenden.Hoe los ik dit op?

Tjenma61 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen