Jievosss

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wacht al bijna 7 weken op nieuw toestel samsung galaxy s 6 edge zwart

Beste Vodafone,

Ik wacht inmiddels al bijna 7 weken op mijn nieuwe toestel (samsung galaxy s6 edge). Ik heb al tig keer gebeld met de klantenservice en ook met de chat op jullie site kan niemand mij vertellen hoe lang het nog gaat duren. Ik ben al jaren klant bij Vodafone altijd tevreden geweest, maar ben nu zeer teleurgesteld in de manier van communicatie. Op jullie website staat dat het toestel direct leverbaar is. Dit is dus gewoon misleidende reclame!, want ik wacht al 7 weken. Ik heb ook het formulier ingevuld en heb op de case feedback gehad. Mijn rekening van afgelopen maand is gecrediteerd, maar ik krijg daardoor juist het gevoel dat het nog weken kan gaan duren.

Ik ben er eerlijk gezegd helemaal klaar mee, dat het zo lang moet duren communiceer gewoon een termijn en kom is tegemoed aan trouwe klanten, dan ze te behandelen dat ze er niet toe doen!

Ben zeer benieuwd naar jullie reactie! Want via deze weg is, dit eigenlijk mijn laatste hoop dat ik het toestel op korte termijn nog kan verwachten.

Rajiv



2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Jievosss,

Dat is abosluut vervelend dat je zo lang moet wachten. Kan me dit heel goed voorstellen.
Echter is het zo dat vanuit hier je niet verder hiermee kunt worden geholpen omdat het forum bedoeld is voor tips and tricks door en voor forum gebruikers.
Tevens worden hier ook geen privacy gegevens gedeeld.

Wat je kunt doen is het volgende:
Heb je het toestel online besteld dan dien je contact op te nemen met status order online: 08000200043
Heb je het toestel telefonisch besteld dan dien je contact op te nemen met status order 08000560

Ik hoop voor je dat je het toestel zo snel mogelijk ontvangt.

Groetjes Stevied86
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Jievosss@stevied86 het nummer 0800-0200 043 is niet meer in gebruik. Voor de status van je bestelling kun je bij online én telefonische bestellingen contact opnemen 0800-0560(gratis). Ik sluit dit topic.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic