funkylove

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

klacht klantenservice vodafone

sinds 13 maart ben ik overgestapt naar een nieuw abonnement , het was een upgrade met een nieuwe telefoon de iphone 6. de telefoon die ik geleverd kreeg was niet mijn eerste keuze en heb deze laten retourneren. Ik heb hiervoor advies gevraagd bij de klantenservice of dit niet tot problemen zou leiden. Dat was me beloofd dat het niet zou gebeuren. helaas is dat wel gebeurd. alles wat er mis kon gaan is misgegaan. ondanks mijn diverse telefoontjes met beloftens, de nieuwe telefoon kwam maar niet. ik heb ook gevraagd of ik dan toch de volle mep moest betalen voor een abonnement die ik nog niet kon gebruiken kreeg ik het antwoord dat alles uiteindelijk verrekend zou worden. de nieuwe telefoon stond op status leveren. echter na weken werd hij niet geleverd. uiteindelijk kwam de aap uit de mouw, vodafone was overgestapt naar een nieuw systeem en mijn bestelling/ account stond in een error. Ik heb daarvoor al meerdere malen mijn zorg geuit want ik vermoedde al dat er iets mis was, maar het telefoongesprek werd kort gehouden en ik moest het maar vertrouwen. Op 2 april was mij beloofd dat alles geannuleerd zou worden (hierover ook een ticket ontvangen), tevens werd mij verteld dat mijn situatie bij de afdeling lag die het allemaal zou op lossen. hierna nog vaak bij vodafone nagevraagd wat de status was. Mevrouw ik maak persoonlijk nu een ticket van alles is nu opgelost (medio begin mei), echter de rekeningen die erachter kwamen logen er niet om, de volle mep betalen wederom niets geregeld. overal word je doorverwezen, krijg je beloftes , maar het werd niet uitgevoerd, wel kan ik betalen. de kosten liegen er niet om: 300 euro!!!! iedereen verschuild zich achter excusen, en verwijst maar door. Waar ik me boos om maak is : klantenservice voert niet uit wat beloofd word , geeft foutieve en onvolledige informatie waardoor ik als klant voor mijn gevoel bestolen word, en als laatste vodafone als je over gaat naar een nieuw systeem prima, maar de errors, processen die verkeerd lopen dan mag je de onkosten/ schade voor eigen rekening nemen en niet op de klant verhalen naar mijn idee. In de periode van maart en april was de klantenservice amper bereikbaar, ik vermoed dat de klantenservice de druk niet aan kon en wellicht hebben zij niet duidelijke instructies gekregen om accounts waarbij het echt mis gaat beter te volgen. het werk is blijven liggen de kosten / schade daarvan zijn op mijn rekening gekomen. Ik wil graag gecompenseerd worden voor de onkosten en ik zou wensen dat er 1 iemand hier eens achter aan gaat om de situatie op te pakken om het af te sluiten.
1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@funkylove, wat een vervelende situatie! Je bericht voldoet helaas niet aan de regels van dit board. Op het forum is het de bedoeling dat andere forumleden je met je vraag kunnen helpen. In jouw geval is dat niet mogelijk, daarom sluit ik dit topic. Ik raad je aan om hierover contact opte nemen met de klantenservice. Hopelijk heb je de telefoon snel in huis!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic