Rinustp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Waarom werkt de applicatie opeens niet meer?

Sinds twee weken heb ik de MyVodafone applicatie geïnstalleerd op mijn Samsung smartphone.
Dat werkte goed maar sinds de "werkzaamheden" van het afgelopen weekend kan ik niet meer inloggen via de app.
Hij doet het gewoon niet meer. Ik heb wel een account via de laptop dus dat hoef ik toch niet meer allemaal opnieuw te doen? Dat account werkt wel.
De fout zit dus in de app. Bij de reacties van de app op Play zie je dat er meer mensen last van hebben.

Ik denk dat ze afgelopen weekend bij de werkzaamheden vergeten zijn de API toegang in de website te herstellen.

Maar ja, dan maar zonder app.

41 Reacties 41
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je aan om het bericht bij facebook op de wall te posten met een link van uit het topic hier zodat het wordt opgepakt. Zij kunnen namelijk wel in de systemen.
Let er wel op berichten op de wall worden op volgorde behandeld en zodra zij meer gegevens nodig hebben dan zullen ze je vragen om een prive bericht te sturen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
balen

We zijn zelfs 24/7 bereikbaar. 😉 Het is telefonisch inderdaad druk op dit moment, waardoor je langer moet wachten. Ook op de chat is het momenteel druk waardoor je niet altijd meteen een medewerker te spreken krijgt. Op Twitter en op Facebook krijg je meestal binnen een uur een reactie! Ik raad je dus aan om daar eens na te vragen waarom je geen facturen kunt zien. Dat zou namelijk gewoon moeten werken.

Moderators zijn trouwens ook gewoon medewerkers, alleen is het forum geen klantenservicekanaal. Vandaar dat ik je doorverwijs naar de kanalen die dat wel zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic