Rinustp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Waarom werkt de applicatie opeens niet meer?

Sinds twee weken heb ik de MyVodafone applicatie geïnstalleerd op mijn Samsung smartphone.
Dat werkte goed maar sinds de "werkzaamheden" van het afgelopen weekend kan ik niet meer inloggen via de app.
Hij doet het gewoon niet meer. Ik heb wel een account via de laptop dus dat hoef ik toch niet meer allemaal opnieuw te doen? Dat account werkt wel.
De fout zit dus in de app. Bij de reacties van de app op Play zie je dat er meer mensen last van hebben.

Ik denk dat ze afgelopen weekend bij de werkzaamheden vergeten zijn de API toegang in de website te herstellen.

Maar ja, dan maar zonder app.

41 Reacties 41
balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OK, dan via de chat, maar wat gebeurt er dan:

Chat is offlineEr is iets mis. Onze techneuten sleutelen nu aan de oplossing.
Probeer het later Hopeloos en moedeloos wordt je ervan.........
balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En via de telefoon (waar trouwens geen keuze is om te kunnen vragen waarom ik niet kan inloggen op myvodafone) zijn er weer meer dan 10 wachtenden voor u.

Hopeloos, moedeloos en langzamerhand ook geirriteerd en boos.

balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OK, alweer een paar uur verder.
Chat is nog steeds offline.
nog meer dan 10 wachtenden via de telefoon.

Inmiddels via diverse andere PC's geprobeert in te loggen waaronder: netwerk met IE en chrome, mijn oude XP met IE en chrome, Firefox, maar niets werkt.

Vervolgens nieuw wachtwoord bij e-mail adres aangevraagd. (2 verschillende mail adressen gebruikt) met als resultaat van de vodafone website:
We hebben een e-mail gestuurd naar xxxxx@yyyyy.zz. In deze mail staat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Maar de mail komt niet bij mij aan; waarschijnlijk zijn de techneuten daar ook nog mee bezig...


Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik heb even een paar topics over dit onderwerp samengevoegd. Wellicht kunnen jullie elkaar verder helpen.
balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Astrid,

Dat bedoel je denk ik toch niet zo?
Het probleem bestaat uit het niet bereikbaar zijn van vodafone en een website die niet naar behoren werkt.
(menu's die ontbreken, pagina's die niet verschijnen enzovoort)
Door e.e.a. samen te voegen wordt het probleem misschien onduidelijker en dat zal voor mensen die op het forum aanwezig zijn wellicht een reden zijn om niet verder te lezen.

Of moeten we het forum zien als een berichten omgeving waar door vodafone sowieso niets mee wordt gedaan?
Ik hoop nog steeds dat iemand met enige commerciele achtergrond eens gaat kijken wat er speelt en zich afvraagt of dit alles niet ten nadele van Vodafone is.
balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eeen week verder, chat blijft offline (vreemde techneuten hebben ze daar), telefonisch onbereikbaar want het is zo druk dat je niet eens in de wacht komt, Forum moderators die alles op een hoop gooien, zodat berichten slecht vindbaar zijn (is dat misschien de oplossing als je het antwoord niet weet?) en nog altijd onmogelijk om zoiets simpels als mijn facturen op te vragen.
Ga denk ik de consumentenbond maar eens een kopie van dit forum geven.
Helaas ben ik niet in de gelegenheid naar een vodafone winkel te gaan op dit moment.
Misschien kunnen ze daar iets doen, zo niet dan is het wat mij betreft einde vodafone.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@balen,

Is het inmiddels wel gelukt om in te loggen via My Vodafone? Het is via alle kanalen op het moment erg druk, vandaar dat het langer kan duren voordat je iemand te spreken krijgt.
balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, nog steeds de oeps melding,...... Ik probeer morgen even bij een vodafone winkel langs te gaan.
Misschien dat zij mijn facturen kunnen printen.

Ben benieuwd
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens geprobeerd om de cookies te verwijderen of een andere browser te proberen ?
balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja,cookies verwijderd, 3 verschillende PC's (windows 8, vista,XP), vervolgens via een netwerk, IE ( 2 versies), Firefox en chrome, wachtwoord opnieuw opgevraagd.
Denk dat er iets mis is met mijn account bij Vodafone, maar ja die krijg ik niet te pakken
Anonymous
Niet van toepassing
Het enige andere wat je kunt doen in dit geval is inderdaad contact opnemen via de klantenservice of chat. Zij dienen hiervoor een case aan te maken zodat het onderzocht kan worden.
balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tja en dat is nu net het probleem
Zie ook alle andere medling van mij in dit forum.
Vodafone is bijna onbereikbaar en vind het ook niet belangrijk genoeg om op de meldingen in dit forum te reageren.
Jammer; ik kom zo in elk geval niet verder.

Misschien morgen bij de vodafone winkel.....
balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In de vodafone winkel in Almelo prima geholpen. Helaas kregen zij ook geen contact met mijn My Vodafone.
Bellen met een medewerker (zij hebben blijkbaar een directe lijn) leverder ook niets op. Deze kon het probleem ook niet vinden.... Dan maar een nieuw account maken (via een volledig ander e-mail adres). En wat blijkt; zodra ik mijn 06 nummer invoer komt de Oeps pagina weer in beeld! Met andere woorden nog niets opgeschoten.
De chat is zoals vanzelfsprekend nog steeds off line, maar ja dat kan ik met nu ook wel voorstellen.

De volgende factuur van Vodafone ga ik direct storneren, blijkbaar heb ik geen 06 nummer bij Vodafone, dus dan hoef ik ook niet te betalen.
Misschien dat er daarmee een reactie van Vodafone komt. Ik ga op zoek naar een andere provider.
Anonymous
Niet van toepassing
Met storneren schiet je niks mee op. Wordt dadelijk je nummer geblokkeerd en ben je helemaal niet bereikbaar. Hebben ze geen case voor je aangemaakt?
balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, natuurlijk hebben ze geen case aangemaakt.
Had ik ook niet verwacht, gezien de laatste kennis van de "techneuten"

Maar laten we eerlijk zijn; Vodafone interessert het geen... wat we hier op het forum zeggen.

Mijn zorg is een goed telefonie/internet via mijn mobiel.
Daaarvoor zijn er gelukkig nog veel meer andere providers.
Jammer dat ik na (misschien wel 15 jaar) daarvoor moet kiezen.
Dat ik dan even zonder telefonie zit (volgens mij 1 dag als ik naar KPN of T-Mobile overstap) is dan maar een hele kleine ergernis.
Ik ben er (zoals je misschien merkt) helamaal klaar mee.


Anonymous
Niet van toepassing
Kan het me heel goed voorstellen
Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. In ieder geval had een case aangemaakt moeten worden.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
balen

Als het ons niet zou interesseren wat er op het forum wordt gezegd dan zouden we er ook niet zoveel aandacht aan besteden. Echter is het zo dat wij hier geen toegang hebben tot persoonlijke gegevens en dus niet kunnen nakijken waarom je bijvoorbeeld geen facturen kunt bekijken. Daarom kunnen we hier ook niet inhoudelijk op dergelijke zaken in gaan. Het forum is er puur voor bedoeld om met andere Vodafone gebruikers te discussiëren.
balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maartje

Ja, maar het blijft natuurlijk jammer dat dit forum niet door Vodafone medewerkers wordt gelezen.
De onbereikbaarheid en desinteresse van Vodafone is mij een doorn in het oog. Zodra ik dan ook van provider heb gewisseld ga ik de laatste factuur storneren. (dan mogen ze wat mij betreft mij ook direct afsluiten)
Ik heb dan een heel klein beetje hoop dat zij mij alsnog mijn facturen gaan sturen. Misschien is geld het enige waardoor Vodafone iets wil doen.
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals en ik al aangaf dien je hiervoor echt bij de klantenservice te zijn. Zij zijn de enige die jouw deze gegevens kunnen sturen. Het enige andere wat je kunt doen is het feedback formulier op de website invullen.
Wij zouden je heel graag willen verder helpen maar beschikken gewoonweg niet over de systemen. Het enige wat wij kunnen doen is adviseren en je richting de juiste kanalen sturen.
balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OK, Vodafone zou een case moeten aanmaken, jullie kunnen alleen adviseren, best begrijpelijk allemaal, maar alleen heb ik er helemaal niets aan.
Zoals meerdere keren gemeld is Vodafone onbereikbaar en blijkbaar ook totaal niet geinteresseerd op wat zich op dit forum voordoet.
Dat is het belangrijkste wat hier speelt; alle goede bedoelingen van jullie ter zijde.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic