Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,320Oplossingen
  • 1,790Discussies
  • 84.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

3G verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb vorige week een internetbundel afgesloten met mijn prepaid. Nu maakt mijn telefoon geen verbinding met het 3G-netwerk, ik kan wel gewoon bellen en smsen. Ik ben heirvoor langs gegaan bij ...

Vodafone Wallet op S6 Alleen-lezen Onopgelost

Heb sinds kort de Samsung galaxy s6, een gewoon toestel dus niet vodafone branded! Ik kan echter geen VISA card toevoegen, dan geeft de telefoon een foutmelding! (GENCM0007E)Ligt dat aan mijn toestel ...

rekening. Alleen-lezen Opgelost

Goeiendag.Ik heb deze maand een rekening binnen gehad van 120 euro.Ik heb onbeperkt bellen en smsen. En 2 GB internet. Op my vodafone staat dat ik niet buiten me bundel ben. En ik heb ook geen sms gek...

buiten je bundel Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Is het mogelijk om in te stellen dat wanneer je buiten je bel-en-data bundel heen bent het abonnement automatisch te blokkeren? Ik wil graag een sim-only abonnement bij jullie afsluite...

Kosten buiten bundel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nog maar een week een nieuw abonnement afgesloten voor 6 gigabite per maand plus 1 gig bonus erbij, totaal 7 gig dus. Ik krijg na een week al een bericht dat ik over mijn bundel zit en dat ik z...

Mb's heel snel op. Alleen-lezen Onopgelost

Goeiedag.Mijn mb's gaan soms heel snel op terwijl ik er bijna niks mee doe.Deze maand ook ik heb een abbo van 6gb data per maand en was binne 2 weken op. Ik gebruik amper youtube en heb geen facebook....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen