Hoi
Miendobbelsteen Steven wil er alleen mee zeggen dat je kan wachten tot je de korting krijgt, zoals ik heb aangegeven, maar je kan ook, als je dat graag wenst, zelf contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone om te vragen of je aan de voorwaarden voldoet. Sommige mensen denken wel aan de voorwaarden te voldoen en blijken dan opeens toch niet aan alles te voldoen. Dat wil niet zeggen dat jij dit ook zo hebt, als je er zeker van bent dat je Ziggo en Vodafone hebt en op het juiste adres, dan komt het vanzelf wel binnen. Volgens de voorwaarden duurt dit ongeveer 4 weken (maximaal).
Als je zelf niet inziet waarom je contact zou moeten opnemen omdat je zeker bent, dan zou ik het ook niet doen en rustig afwachten tot je bericht krijgt. De voorwaarden van deze aanbieding is te lezen op de
website van VodafoneZiggo.
Daarnaast is het misschien ook een beetje verwarrend maar op deze community kunnen alleen klanten elkaar helpen. Medewerkers en/of moderatoren van Vodafone kunnen niet in het systeem vanwege privacy redenen (die leuke AVG die op 25 mei inging door de regering). Daarom zegt hij ook dat je dan beter via
Twitter en/of
Facebook een berichtje kan sturen als je wilt weten of het goed gaat. Maar nogmaals, dat hoeft niet, je kan ook wachten
🙂Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen uitleggen. Niets moet, dat is zo fijn!
Goed weekend gewenst en het komt vanzelf wel goed.