AvIep

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobielnummer verplicht bij afsluiten nieuw abonnement?

Ik probeer via de website een abonnement af te sluiten. Mijn eerste mobiele abonnement voor mijn eerste mobiele telefoon. Tot mijn verbazing ben ik verplicht om een mobiel telefoonnummer te registreren, zodat ik op de hoogte kan worden gehouden via een sms'je. Ik heb geen mobiel nummer. Is hier omheen te komen via de website of is het gewoon niet mogelijk te bestellen zonder telefoonnummer?
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi AvIep
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Online kan je alleen een abonnement met toestel nemen. Maar wanneer je naar een Vodafone winkel gaat dan kan je ook een toestel los kopen. Uiteraard zijn de toestellen dan wel wat duurder zonder abonnement dan met abonnement. Je zal er dus even voor uit moeten om naar een Vodafone winkel te gaan 🙂

Succes!
AvIep
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wazig dat het niet mogelijk is om een sim only abonnement af te sluiten via het internet. Tenzij je al een abonnement hebt of iemand anders zijn telefoonnummer opgeeft.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
AvIep wrote:
Wazig dat het niet mogelijk is om een sim only abonnement af te sluiten via het internet. Tenzij je al een abonnement hebt of iemand anders zijn telefoonnummer opgeeft.

Je kan via internet zeker wel een SIM Only abonnement afsluiten: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red5-red/2-jaar/true/

Je kan dan toch het nummer van je ouders of vriend(in) geven? Ze moeten je toch ergens kunnen bereiken, mocht er nu iets mis gaan dan? En dan heb je een SIM Only ... je kan alleen geen los toestel online kopen. Wat ik eerst begreep maar je bedoelde dus een nummer ingeven als je je als klant wilt opgeven. 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten. geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic