Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,080Oplossingen
  • 1,459Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung Gear S3 LTE Alleen-lezen Onopgelost

Gaat vodafone de Gear S3 LTE (4G) met e-sim ondersteunen?Heeft er al iemand een toestel met e-sim op het gsm netwerk in nederland aan de praat?

jpbusman door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Video oproep S6 edge + Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Het lukt mij niet om met een Samsung S6 edge + een video oproep te doen.Ik heb het naar meerdere toestelen geprobeerd waaronder een andere Samsung S6 edge.Ik krijg dan steeds de melding: "netwe...

Oude rekening opvragen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Hoe kan ik oude rekeningen inzien van mijn abonnement? Ik wilde graag rekeningen zien vanaf 2 jaar geleden tot 1 jaar geleden. Deze kan ik niet meer zien in My Vodafone GroetjesWendy

wendyke84 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Automatisch overgezet van Ziggo naar een verkeerd persoon Alleen-lezen Onopgelost

Mijn telefoonabonnement staat nu op het adres van iemand die ik niet ben, op een rekening die niet van mij is, als onderdeel van een abonnement dat ik niet af neem, maar ik ben nu kennelijk de eigenaa...

Sim vergrendeld buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ik ben een paar weken in Vietnam. Bij vertrek vanaf Schiphol heb ik mijn toestel uitgezet om de batterj te sparen en 16 uur later weer aangezet. Ik kreeg toen in Vietnam de melding : sim vergrendeld. ...

Bonnief door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen icm T-Mobile Thuis Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al jaren klant van vodafone mobiel, en was ook klant van vodafone thuis. Toen deze werd ovegezet naar t-mobile thuis ben ik ook hun trouw gebleven. Toen allebei de abbonementen bij vodafone lie...

Andere simkaart, geen andere telefoon Alleen-lezen Opgelost

Stomme vraag waarschijnlijk, maar ben hier niet zo handig in. Heb nu een prepaid van telford en krijg per 1 maart een abonnement van vodafone. Krijg geen andere telefoon, dus oude simcard eruit en de ...

Lia1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

JBL speaker actie Alleen-lezen Onopgelost

Hoi. Ik heb 3.5 maand geleden een samsung s8 besteld met de actie jbl speaker. Ik heb de speaker nog nooit gekregen en er niks meer over gehoord. Wel dat het is goed gekeurd en dat hij verzonden zou w...

BGAaron door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Twee keer betalen voor Januari? Alleen-lezen Onopgelost

Vorige maand heb ik 13,73 betaald voor 1 januari 2018 t/m 31 januari 2018.Echter moet ik deze maand nogmaals 27,10 betalen voor 11 januari 2018 - 31 januari 2018. Ik ben niet buiten mijn bundel gegaan...

jaypeters door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

MMS downloaden Alleen-lezen Onopgelost

heb 2 MMSjes ontvangen maar kan de inhoud, foto, niet downloaden. Geeft aan dat de Dataservice niet beschikbaar is en Controleer de instellingen. Heb n SMS van Vodafone ontvangen en de instructies opg...

JBL speaker actie Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op 22 november een nieuw abonnement afgesloten met JBL speaker actie, Ik heb gisteren mijn telefoon ontvangen wanneer wordt de JBL speaker geleverd of moet je deze ergens aanvragen ?

HuubGB door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy S8 grote deceptie Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Mijn S5 was nog goed maar ik dacht ik neem een S8 want dat kon met het verlengen van mijn abonnement. Ik kan u zeggen dat deze nu al kapot is omdat die van een tafel van 80 cm hoog op e...

dmnl door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Systeemwerkzaamheden op 24 en 25 februari Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/zdkugKomend weekend vinden er werkzaamheden plaats aan ons klantensysteem en website. Om dit goed te laten verlopen worden verschillende systemen (gedeeltelijk) afgesloten. De systee...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Safari werkt niet met 4G op iPhone 7 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een iPhone 4 en een data-abonnement. In 4G werkt Safari niet, geen internet verbinding krijg ik te zien. Vreemd want Chrome werkt wel zonder problemen, soms is echter Safari nodig. Wie kan mij ...

Voor klanten, door klanten Alleen-lezen Onopgelost

We streven altijd naar het beste product en de beste gebruikerservaring, maar het kan natuurlijk altijd beter. Jullie mening en ervaring is hierbij onmisbaar. Daarom is er een nieuwe pitch: Voor klant...

• 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Help jij ons My Vodafone verbeteren? Alleen-lezen Onopgelost

De lat voor een betere klantervaring is voor ons nooit te hoog. Daarom zijn we continu bezig met het verbeteren van onze producten en diensten. Jouw ervaring is hierbij onmisbaar en daarom hebben wij ...

• 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Verzameltopic: Abonnement omzetten van particulier naar zakelijk Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vodafone abonnement. Echter heb ik nu een eigen onderneming en zou graag mijn telefoonabonnement op de zaak willen zetten zodat de tenaamstelling van de facturen ook juist is. Is dit eenvou...

Storing 4G netwerk Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,We ervaren momenteel problemen met ons 4G netwerk waardoor een deel van onze klanten geen (stabiele) verbinding met het 4G netwerk kan maken. Ons advies is om tijdelijk het 2G of 3G net...

• 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Nummer deblokkeren s8 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn vriend heeft per ongeluk een nummer geblokkeerd en nu krijgt hij hem niet meer gedeblokkeerd. We hebben het al heel vaak geprobeerd via contacten en dan deblokkeren.. Heeft iemand tips wat...

Anneee door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vodafone thuis kan niet inloggen Alleen-lezen Onopgelost

WE hadden vodafone bestelt en dat was toen geswitched naar tmobile maar nu kan ik nergens inloggen niet op vodafone ik heb geprobeert met meedere emails maar ik kan niks vinden en nu wil ik graag snel...

tommie123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen