djurivink De dekking in Schuytgraaf is inderdaad (nog) niet optimaal. Het moet van de overkant van de Nederrijn komen. Er staan hemelsbreed wel masten dichterbij maar daar staat veel meer bebouwing tussen. Degene aan de andere kant van het water staat relatief hoog en er staat weinig tussen. Gevolg is dan wel dat je buiten nog redelijke ontvangst hebt maar binnen is het al snel weg. Gezien Schuytgraaf een nieuwbouwwijk is met de laatst isolatienormen dringt het signaal ook moeilijk door.
Ik woon zelf ook in deze buurt en heb hetzelfde probleem. Kort geleden heb ik er nog over gebeld en toen werd me verteld dat er plannen zijn om een nieuwe mast bij te bouwen in het zuiden van de wijk, vlakbij het spoor. Alleen kon er nog geen enkele voorspelling worden gedaan wanneer deze dan actief is. Er kunnen in het proces nog allerlei verstoringen plaatsvinden zoals de vergunningsaanvraag, bouw, etc.
Als bellen een probleem is, vraag dan een (gratis) SignaalPlus bij de klantenservice. Internet haal je meestal via je eigen WiFi dus mobiel internet is minder spannend thuis.