Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Datakosten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik schrik me zojuist een ongeluk. Ik heb ergens vannacht een sms waarin werd aangegeven dat mijn databundel op is?? Dat was de eerste shock. Daarna een sms waarin staat aangegeven dat ik voor 1...

Missloxx door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sim kaart activeren Alleen-lezen Onopgelost

Enkele maanden geleden heb ik mijn abonnement verlengd met een sim only, deze gaat pas in november in. Ik heb toen een nieuwe sim kaart ontvangen en ikwil deze graag alvast activeren, maar op de websi...

ingek door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Afgesloten Alleen-lezen Opgelost

Goededag Vodafone, Ik ben afgesloten door jou, telefoon nr eindigt op *moderator edit: privégegevens mogen volgens de huisregels niet worden vermeld*.Ik denk dat dit komt omdat mijn hoge rekening van ...

Abonnement verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Momenteel heb ik een Smart200 abonnement met toestel. Op 2 november a.s. loopt dit abonnement af. Ik denk er sterk over een Sim Only te nemen. MAAR..................... Zoveel providers, zoveel prijsk...

rob21769 door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone 985N Toestel Huawei Smart 4 Power Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer / mevrouw, vorig jaar heb ik bij mijn verlenging dit toestel genomen.Ik was daar zeer tevreden over, na enig gesteggel te hebben gehad rondom de levering, tot gisteren.Het toestel werd wa...

Iphone 5S SCHUIF OM BIJ TE WERKEN probleem na IOS9 update Alleen-lezen Onopgelost

Zondag de update gedaan. Helaas doet mijn Iphone niets meer. Hij vraagt inhet begin nog om sim code en toegangscode. Zegt hierna dat we nog een paar stappen moeten doorlopen en dan komt het witte sche...

Vodafone update blijft in beeld staan S6 Alleen-lezen Onopgelost

Bij mijn samsung galaxy S6 met Vodafone sim kaart, blijft er continu in mijn beeldscherm staan Vodafone update, klik hier om te starten en vervolgens stopt het! Het updaten begint niet eens! En als ik...

Hou jij ook zo van Appel? #PowerToTheiPhoneLovers Alleen-lezen Onopgelost

Ben jij in voor een leuke actie en wil je kans maken op een iTunes cadeaubon van € 20? Scoor de meeste retweets op Twitter en win! Zie voor meer info: Als je uitgenodigd bent naar aanleiding van de pr...

Kyra door Oud Community Moderator
  • 499 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 48 Likes

Simlock ontgrendelen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb po 3x verkeerde simcode ingetikt op mijn I-pad (met dualsim van Vodafone). Ik wil dit met pukcode herstellen, maar als ik naar instellingen/mobiele data/simpincode ga, kan ik er niet bij (hij i...

Jeth17 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bevestig je nieuwe vodafone account Alleen-lezen Onopgelost

Om de zoveel tijd wordt gevraagd om mijn nieuwe vodafone account te bevestigen. Ook als ik (met de juiste gegevens) opnieuw inlog kom ik niet in mijn account. Als ik op de knop klik e-mail opnieuw ver...

mosof door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy note 4 van Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

telefoon vergrendeld en nu moet ik hem verifieren maar weet mijn back up wachtwoord niet meer

facturen Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone, Ik heb een abonnement lopen met onbeperkt bellen en smsen, en 2 mb internet! Maar ik zit maandelijks buiten mijn bundel!! Ik snap niet hoe dit kan, ik heb elke maand ruim data verbruik...

Backup maken met kapotte touchscreen Alleen-lezen Onopgelost

Dag, Het touchscreen van mijn iPhone is stuk. De simkaart is niet geactiveerd omdat ik het toestel gereset heb en, vanwege het defecte touchscreen, het niet mogelijk is de pincode in te voeren. Bij he...

Sony Xperia Z3 Drama Alleen-lezen Onopgelost

Even mijn verhaal,Aantal maanden geleden de sony Xperia Z3 aangeschaft met een red super abonement van Vodafone.Toestel word normaal gebruikt ben er nogal zuinig op en heb voor de extra bescherming er...

weroc door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis Simkaart MicroSim? Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Ik wil een nieuwe smartphone kopen en heb daarvoor een MicroSim nodig. Nu heb ik een gewone Simkaart, oftewel: ik moet een nieuwe halen.Nu zag ik dat je een gratis SIM aan kunt vragen....

xChanelx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw nummer in huidig abo Alleen-lezen Opgelost

Ik ben al jaren klant van vodafone en bevalt prima.Nu wil ik graag mijn telnr wijzigen zonder gerommel met mijn huidige abonnement.Ik wil graag een nieuw nummer ( ivm prive omstandigheden) maar op mij...

Muuske door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Htc m8s muziek valt uit Alleen-lezen Onopgelost

Als ik op mijn motor rij en heb mijn oortjes in. Dan valt mijn muziek uit tijdens het rijden.Maakt niet uit of ik iets aan het streamen ben of afspeel via media player(mp3). opeens valt dan de player ...

Activeren Simkaart gaat niet Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Na een abbonement van 2 jaar heb ik zojuist verlengd met nogmaals 2 jaar maar als we zo beginnen weet ik niet of dat een goed idee is.Vrijdag mijn nieuwe telefoon binnen gekregen en za...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen