Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

galaxy note 4 Alleen-lezen Onopgelost

hoi mijn telefoon gaat niet meer aan hij blijft op begin scherm hangen en gaat dan weer uit dan trilt hij weer net zoals je hem aan zet en gaat dan weer uit graag antwoord hier op

Een aantal vragen! Alleen-lezen Opgelost

Hallootjes, ik ben niet thuis in mobiele telefoons en snap er maar weinig van!Het abonnement/contract op mijn Samsung Galaxy S3 Mini is vorige maand juni afgesloten en nu zou ik het graag willen verle...

Alles in 1 op reis Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik wil de smartphone als GPS-tracker gebruiken tijdens een Hardloop-fiets estafette om het bevrijdingsvuur van Normandie naar Holten te brengen (ca 800 km). Hiervoor ben ik 2 dagen achtereen in...

Verzekering Alleen-lezen Onopgelost

Ik vroeg mij af waar ik kan zien welke verzekering heb afgesloten. Ik weet dat ik dat ergens in de eerste 2 maanden heb afgesloten, maar ik kan het nu nergens meer vinden.Alvast bedankt!

note 4 hard reset Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik heb een vraag naar een hardreset ben ik in iets terecht gekomen waar ik totaal niet meer uit komin me scherm staat nu downloading do not return off target!!daar staat die al 3 uur in...ik ben...

Verbeteringen TV Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen nacht hebben we weer een aantal verbeteringen doorgevoerd op ons TV platform. Wat mag je verwachten? Wat is er gebeurd?Er zijn vele kleine verbeteringen doorgevoerd die ervoor zorgen dat de ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen