Barry13

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom heeft Red Together Extra een contractduur van 2 jaar en is de andere maandelijks opzegbaar?

Ik heb mijn dochter toegevoegd aan mijn red together.

Maar bij haar staat red together extra maand ipv een contract voor 2 jaar zoals bij alle andere waarom is dat?

6 Reacties 6
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 12Oplossingen
  • 12Likes

Hey @Barry13  goedemorgen!

 

Goed dat je navraag komt doen rondom de onduidelijkheid van de abonnementsduur.

Voor een Red Together extra abonnement is een 2 jaar contract niet van toepassing. Deze 2 jaar wordt vaak alleen toegevoegd in combinatie met een toestellening.

Zolang er geen toestellening is, activeren we meestal een maand abonnement, zodat je in de toekomst wel een toestel + lening kan aanvragen wanneer dat nodig is 🙂
 

Barry13
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn Andere dochter die ik heb toegevoegd heeft wel een contract voor 2 jaar gekregen en heeft geen toestellening dus 1 van de 2 klopt dan niet.

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 12Oplossingen
  • 12Likes

Dat zou inderdaad kunnen, dan is dat anders afgesproken. De contractsduur kan alleen niet meer gewijzigd worden, daar ben je zelf mee akkoord gegaan. Zodra het 2 jarig contractsduur verlopen is, kan het abonnement verlengd worden met een maandcontract.

Barry13
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat weet ik en dat 2 jarig contract is ook helemaal geen probleem.

Maar daar is helemaal niks over afgesproken zoals jij beweert heb haar gewoon toegevoegd en kreeg een 2 jarig abonnement.

En zo heb ik het met mijn 2e dochter ook gedaan en dan is het opeens anders 4 maanden later.

Dan is het toch vreemd?

En het verbaast mij dat vodafone niet consequent is.

En als dat maand abonnement niet duurder is maakt het mij ook helemaal niks uit.

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 14Posts
  • 3Oplossingen
  • 1Likes

@Barry13 ik begrijp je punt hoor. Sorry ook voor de verwarring. Maar ik kan dit helaas niet veranderen. 

Barry13
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dat is niet erg dat je het niet kan veranderen.

alles de kosten gewoon hetzelfde zijn vind ik allemaal prima

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic