Auke53

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

Ik wil one number op mijn Apple Watch installeren, krijg melding dat het 06 nummer niet in my Vodafone staat

maar hij staat daar wel, klantenservice stuurt e sim maar die is ter vervanging en heb ik niet nodig. In de winkel komen ze er niet uit, help!

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Auke53, welkom hier! 

Een vervangende eSIM heb je inderdaad niet nodig bij deze foutmelding.. In dit geval maakt je mobiele nummer deel uit van een Red Together abonnement. Hierbij zijn diverse profielen / gebruikers in My Vodafone. Om OneNumber te bestellen kunnen we het beste alle profielen samenvoegen tot het profiel van de hoofdgebruiker (chantal*****@hotmail.com). Vervolgens kan er dan met deze gegevens OneNumber besteld worden voor jouw mobiele nummer. Indien gewenst kun je daarna in My Vodafone de andere gebruikers weer aparte profielen geven. 

Als ik bovenstaande in orde mag maken, dan hoor ik het graag van je. 

Auke53
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de reactie Celia, zou je het voor mij zo willen regelen? Heel graag 

mij hoor dan wel van de vervolg stappen 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Bij deze geregeld @Auke53. Ik heb alles samengevoegd tot 1 profiel. Je kan dan nu OneNumber opnieuw activeren/bestellen. Gebruik hierbij de Mijn Ziggo gegevens op naam van de hoofdgebruiker (chantal****@hotmail.com). Herstart alvorens je de nieuwe aanvraag doet wel even opnieuw jouw toestel en Apple Watch op 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic