seamistic

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag over rekening

Hallo,

Ik richt dit topic eigenlijk direct aan het persooneel van Vodafone.

In een ander topic schreef ik dat ik niet meer kon bellen en smsen, de reden hiervoor was dat er een rekening openstaat, tot mijn verbazing heb ik geen herinneringsmail/sms gekregen.

In myvodatone kan ik ook niet zien wat er openstaat, het is dus niet erg duidelijk, en ik kan ook niet via de email de klantenservice bereiken, en via Facebook werkt het niet, en aan twitter doe ik niet, ik vind dat hierdoor wel een beetje de privacy wordt geschonden, want nu moet ik dus het hele verhaal op dit forum zetten.

De rekening zou rond de 19 worden afgeschreven het is nu de 26ste en ik ben gelijk al afgesloten.

Er is in mijn administratie het een en ander veranderd, wat ik niet op dit forum ga vertellen (ivm privacy redenen)

Wat ik wil weten, is om welke rekening het gaat, hoe hoog de openstaande rekening is, zodat ik het kan regelen, en zo snel mogelijk weer aangesloten kan worden.

Nogmaals ik heb niet eens een herinnering of iets dergelijks ontvangen

met vriendelijk groet
Frans
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @seamistic
Je kunt in dit topic lezen waarom we niet op individuele questies in gaan ( je geeft het antwoord in feite zelf al aan).
We hebben een aantal mogelijkheden om in contact te komen voor een 1 op 1 dienstverlening. Het Forum is dus absoluut ongeschikt om je case te behandelen. Hopelijk kun je uit de gegevens opties een keuze maken. Er staat ook een nummer dat je kunt bellen met een vaste lijn of een niet- Vodafone nummer. Zoals je ziet mogelijkheden te over 😄

Groeten, Per

Bekijk in context

2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @seamistic
Je kunt in dit topic lezen waarom we niet op individuele questies in gaan ( je geeft het antwoord in feite zelf al aan).
We hebben een aantal mogelijkheden om in contact te komen voor een 1 op 1 dienstverlening. Het Forum is dus absoluut ongeschikt om je case te behandelen. Hopelijk kun je uit de gegevens opties een keuze maken. Er staat ook een nummer dat je kunt bellen met een vaste lijn of een niet- Vodafone nummer. Zoals je ziet mogelijkheden te over 😄

Groeten, Per
lsjbt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Normaal ontvang ik altijd rond de 13e mijn rekening en dit wordt op de 20e van mijn rekening gehaald. Tot op heden heb ik NIKS ontvangen van Vodafone en er staat nog geen rekening van april in Myvodafone. Kan iemand mij vertellen wat dit precies is?

Klantenservice geeft geen informatie hierover en zegt dat het wel goed komt. Ik vind het echter vreemd en wil graag weten wat er precies aan de hand is.

Mvg.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic