Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,201Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

'Vind mijn toestel' werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb de app Vodafone Protect (opnieuw) ingesteld op mijn mobiele telefoon: Samsung S4.Opnieuw, omdat de tekst in de app zich eerder in het Italiaans toonde (???) en omdat ik op mijn pc onder ...

noor81 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC M8 blauw en rood Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik wil graag weten wanneer en of de nieuwe kleuren blauw + rood en ondertussen mogelijk ook zwart binnenkort beschikbaar komen bij Vodafone. Mijn abonnement loopt halverwege deze maand...

Geen 3G dekking 4881 Zundert Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu al ruim 1 jaar een abbonement bij jullie en zit er nog een aantal maanden aan vast. Ik heb al een aantal keer gebeld met weinig resultaat steeds hetzelfde stel je telefoon in voor 2G of we k...

Sjoerdie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verbinding regelmatig verbroken tijdens bellen thuis. Alleen-lezen Onopgelost

De verbinding wordt regelmatig verbroken als ik thuis mobiel bel. Mijn partner heeft exact zelfde probleem. Dit probleem doet zich nu al sinds een week voor. Regio 3079

MARE71 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn abbonement loopt bijna af maar ik wil nu al een nieuwe mobiel Alleen-lezen Opgelost

Hoi! Ik heb op dit moment een HTC One X. Mijn abbonement loop 13 februari af maar mijn mobiel is helaas niet meer wat het geweest is. Mijn battery is een groot drama en mijn geluid is kapot. Ook ben i...

ZEER slecht bereik in de Bijvanck Alleen-lezen Onopgelost

Mijn vrouw en ik zijn een aantal jaren geleden naar Vodafone overgestapt omdat onze vorige provider geen goede dekking had. Destijds was Vodafone een verademing maar HELAAS zijn de laatste paar maande...

ismo2004 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen internet verbinding 3641 Mijdrecht Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vanochtend geen internet verbinding meer. Alle stappen gevolgd zonder succes.

Steefje door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-mail met .png attachment niet afgeleverd op mijn iPhone 5c Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een week gebruik ik de iPhone 5c. Ik heb een hotmail adres ingesteld en push aangezet, alle e-mails lijken keurig binnen te komen, behalve eentje gisteren. De mail staat wel gewoon in mijn onlin...

SVV door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement geblokkeerd... Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abonnement is geblokkeerd omdat een rekening in mei niet afgeschreven kon worden. Ik heb nooit een herinnering hier van gekregen, helemaal niets, en nu volledige blokkade! Ik kan geen sms ontvang...

hwilke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pre-Paid kaart ge-deactiveerd door Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Mijn PrePaid SIM-kaart is door Vodafone gedeactiveerdNu wil ik deze graag weer gaan activeren, maar dat is een hele toer!Als eerste het pre-paid support nummer gebeld van de Vodafone website.(05545001...

webbyman door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 4s naar Iphone 5s Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb net mijn iphone 5s ontvangen en ik heb de telefoon ook al geconfigureerd e.d. Ik heb alleen 'geen service'... Wel op mijn oude iphone 4s. Heeft dat te maken met het feit dat ik mijn oude ...

S4 accepteert tijdelijke buitenlandse SIM kaart niet Alleen-lezen Onopgelost

Omdat ik erg veel data gebruik (thuis boven de 4Gb per maand) wil ik tijdens mijn vakantie in Australie tijdelijk gebruik maken van een pre-paid data kaartje (van Optus). Bij contact met jullie helpde...

S Planner Alleen-lezen Onopgelost

Ik hen een Samsung Tablet Tab 3 10.1 en gebruik de agenda-optie van S Planner redelijk fanatiek.Nu hebben we een Samsung Galaxy S4 smartphone aangeschaft. Hier zit ook standaard S Planner op.Ik wil de...

VodaBird door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 3g/4g Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,Afgelopen maand heb ik over mijn bundel gezeten, hierdoor kreeg ik een sms pas nadat er stond dat ik €100 euro over mijn bundel zat en dat de mobiele data werd uitgezet.. Inmiddels in een ...

Mroos door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onduidelijke keuze bij BloX Alleen-lezen Opgelost

Op https://my.vodafone.nl/my_vodafone/mijn_abonnement/blox_voordeelbundels zie ik dit: Is dit gratis of 5 euro per maand? En als ik het aan zet, wordt er dan vanzelf een extra simkaart toegestuurd?

tom100 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slechte service Alleen-lezen Onopgelost

Hebben jullie hier geen topic voor klachten ofzo? Ik vind jullie service echt belachelijk slecht en dat wil ik ook delen ook. Ik loop nu al 4 maanden (vanaf dag 1 van mijn abonnement) met slecht berei...

Wiebstar door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Heel slecht bereik 4141 Leerdam Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een halve dag hebben we in Leerdam centrum behoorlijk slecht bereik. Bekend?

Voordeellanden vanuit je bundel red super Essential Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb een vodafone Red Super Essential abonnement.Kan ik van het volgende gebruikmaken? "Met een Red Plus abonnement kun je in Voordeellanden vanuit je bundel bellen, sms'en en internetten naar a...

apobaser1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen