Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,680Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

uitgaande email instellingen Alleen-lezen Onopgelost

Help!,Tot maandag 18-8-14 had ik geen problemen met mail.entrada.nl voor inkomende en uitgaande mail. Toen foutmelding 80004005. Gebeld, nee uitgaand moet via vodafone, dus authsmtp.vodafone.nl erin g...

Hubbo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betalen via ideal Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik wil een rekening betalen via iDeal met mijn iPhone.Echter lukt dit niet aangezien ik word doorgeklikt naar een site van Vodafone die niet compatible is met de iPhone.

emailmij door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement maar achteraf toch liever nummer behouden Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb dus vandaag een red essential abo aangesloten met een htc one m8. Nou werd er in de winkel verteld dat ik een maand zou moeten wachten wil ik mijn oude vodafone nr behouden. Ook zou het zo...

Prepaid activeren/registreren my vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik heb een Vodafone prepaid (standaard) simkaart voor in een alarm systeem. Nu moet ik deze simkaart activeren, hiervoor krijg je een smsje. Maar deze simkaart zit in een alarmsysteem dat geen s...

hobiiee door Stamgast
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Prepaid mobiel internet ipad tegoed klopt niet! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vorige week een prepaid simkaartje gekocht voor de Ipad. Stond standaard 2,50€ op. Heb met 10€ opgewaardeerd en zou dan ook nog bonus tegoed krijgen. Heb even wat kunnen doen en nu staat er nog...

Ton57 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

rekening verrekend klopt niet Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Het online bekijken van je tegoed schijnt al enkele maanden bij veel mensen niet goed te werken. Heel vreemd dat dat nog steeds niet is opgelost maar dat is een ander verhaal. Mijn pro...

Abonnement verlengen aanbieding Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Onlangs heb ik mijn abonnement bij Vodafone verlengt met een Smart 700. Ik heb dit telefonisch overlegd met de afdeling Loyalty. Het Smart 700 abonnenemt kost normaal gesproken 33 euro pe...

F_S door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

te hoge facturen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds eind juni abbonement bij Vodafone. Ik zou € 17,50 per maand moeten betalen maar na 1 maand bleek dat ik € 61,00 moest betalen. Mijn 2e factuur is € 59.45 dus ik snap er niets van, ik inter...

tienuske door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

stopzetten van abb... Alleen-lezen Opgelost

Hoe zet ik mijn abb stop?

Geen netwerk Samsung Galaxy Note (N7000) Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Vorige week zondag (3 augustus 2014) merkte ik, dat ik geen Vodafone netwerk meer had met mijn telefoon. Vodafone gebeld (met een andere telefoon) en na de gebruikelijke resets besloten, dat een ...

hansatiae door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abbonement cadeaus Alleen-lezen Opgelost

Op internet zie ik laatste tijd veel van jullie acties waaronder: je kan een gratis playstation 4 of 3 krijgen met een vodafone abbonement. Ik wil graag weten of het echt waar is en zo ja hoe kan ik d...

S5 contact stille modus negeren Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Is het mogelijk met de galaxy S5 om de telefoon op stil te zetten en dat als een vooraf bepaalde contact belt toch het geluid aan gaat?Dus kortom: Een contact die altijd geluid afspeelt ookal st...

hobiiee door Stamgast
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

My vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vodafone red abb met onbeperkt bellen en 2 gb data.Nu met de app is het onmogelijk om mijn data tegoed in te zien ik ben hier al maanden mee bezig en als ik bel naar vodafone krijg ik het v...

esther86 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Xperia Z1 doet geen 4G Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de Sony Xperia Z1 icm een Red abbo. Ik woon in Utrecht en werk in Amsterdam, dus qua 4G dekking zou ik goed moeten zitten. Ik heb echter nog op geen enkel moment 4G gehad. Netwerkinstellingen s...

-krekel- door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

blox uitzetten in de app Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan ik alles in 1 op reis uitzetten in de app?Mijn abonnement is van vorig jaar.

bobs06 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vakantie in Portugal Internet uit Wereldbundel????? Alleen-lezen Opgelost

Beste klantenservice. Op dit moment bevind ik mij in Portugal en sinds gisteren wordt de data berekent via de alles in 1 op reis dag bundel EN wereldbundel. Vanmorgen zag ik zelfs, dat de alles in 1 d...

geen netwerk verbinding postcode 2678bl Alleen-lezen Onopgelost

Eerste keer.Maar is er storing of druk op netwerk.Ps ben niet de emige

hansa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet buitenland Alleen-lezen Opgelost

Waarom kan ik geen extra bundel bij mijn platinum abbonent hebben

5758AM - Ruim 7 maanden geen of zeer slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

zoals de titel het zegt, heb ik in mijn dorp al 7 maanden een zeer slechte bel-, SMS en internetverbinding met mijn telefoon, een Samsung Note 3, welke bij mijn vorige provider geen enkele problemen g...

berkie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen