Hallo,
Ik richt dit topic eigenlijk direct aan het persooneel van Vodafone.
In een ander topic schreef ik dat ik niet meer kon bellen en smsen, de reden hiervoor was dat er een rekening openstaat, tot mijn verbazing heb ik geen herinneringsmail/sms gekregen.
In myvodatone kan ik ook niet zien wat er openstaat, het is dus niet erg duidelijk, en ik kan ook niet via de email de klantenservice bereiken, en via Facebook werkt het niet, en aan twitter doe ik niet, ik vind dat hierdoor wel een beetje de privacy wordt geschonden, want nu moet ik dus het hele verhaal op dit forum zetten.
De rekening zou rond de 19 worden afgeschreven het is nu de 26ste en ik ben gelijk al afgesloten.
Er is in mijn administratie het een en ander veranderd, wat ik niet op dit forum ga vertellen (ivm privacy redenen)
Wat ik wil weten, is om welke rekening het gaat, hoe hoog de openstaande rekening is, zodat ik het kan regelen, en zo snel mogelijk weer aangesloten kan worden.
Nogmaals ik heb niet eens een herinnering of iets dergelijks ontvangen
met vriendelijk groet
Frans