traceback

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail werkt helemaal niet

Helaas sinds de nummerportatie vorige week geen voicemail. Na de vele telefoontjes/chats nog steeds niet werkend.

Probleem;

Als ik 1233 bel krijg ik 'Welcome to Vodafone voicemail' te horen en vervolgens een overgangstoon (verder niets).

Als ik 12331 bel krijg ik te horen "You will now be disconnected"

Als ik in My Vodafone naar -> Mijn toestel -> voicemail instellen ga krijg ik de melding;

Voicemail instellingen
Het verzoek kan helaas niet worden uitgevoerd.
Probeer het later opnieuw.

Als ik naar de nummerbehoud pagina ga (https://my.vodafone.nl/my_vodafone/mijn_abonnement/nummerbehoud) zie ik (terwijl het nummer al een week is overgezet):

'Je huidige telecomaanbieder XXX moet goedkeuring geven voor de overstap van nummer XXX naar Vodafone. Zodra we een reactie van simyo hebben stellen we je op de hoogte.'
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@traceback,

Dat is raar. Wat ik je aanraad om te doen is contact op te nemen met de klantenservice hierover.
De klantenservice kan in het systeem zien of er iets niet goed staat. Tevens kunnen zij zien hoe het met het nummerbehoud ervoor staat.

Groetjes stevied86
traceback
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Stevie,

Dank voor de snelle reactie. Heb de klantenservice de afgelopen dagen diverse keren gebeld en ermee gechat, er staat als het goed is een ticket open bij de 2e lijns afdeling. Dit ticket staat dagenlang open, dus vraag me af of het opgelost gaat worden.

Kreeg vorige week ook een SMS dat het opgelost zou moeten zijn, maar dat was niet het geval.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Fijn om te horen dat er aan gewerkt wordt. Via het Forum kunnen we je hiermee helaas niet verder helpen. Daarom sluit ik dit topic.
Hopelijk ik het snel opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic