Ella

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Hallo. Wanneer lossen jullie storing op in bad Nieuweschans. Al 5 dagen geen bereik
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ella
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Klantenservice Vodafone Nederland moet massaal op cursus. Communiceren kunnen ze niet.

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej @Ella ,

Zou je kunnen kijken of er storingen in je buurt aanwezig zijn, misschien dat je daarom problemen ondervindt. Anders kun je nog de Tips & Tricks voor geen bereik doornemen om te kijken of dit heeft geholpen.
Ella
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Als U super specialist bent dan is het niet best bij Vodafone. Ga maar eerst cursus communiceren volgen. En niet alleen u maar iedereen bij Vodafone Nederland. Wil hier verder niet meer op antwoorden. Mijn bek valt wijd open na dit antwoord.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi! @Ella ,

Jammer dat je zo negatief moet zijn ook al geef ik je alleen wat Tips & Tricks mee. Lees ook de huisregels een door.
Daarbij geef je het volgende aan Ga maar eerst cursus communiceren volgen. Oftewel: Nederlands, Maatschappijleer en Intersectoraal.
En met de 24/7 webcare heb ik al en tijdje ervaring ;).

Als je contact wilt opnemen met de klantenservice is dit ook en mogelijkheid.
Liznieborg

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ella? heb je al een oplossing?
Hier in finsterwolde helaas nog niet...
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Beste Ella,

Het forum wordt minder actief meegelezen door Vodafone. Facebook, Twitter, de chat en de telefonische helpdesk zijn sneller.

Als ik op de dekkingskaart kijk dan zie ik een storing in de omgeving van Bad Nieuweschans (met name de westzijde).

Het kan dus verstandig zijn direct contact op te nemen met Vodafone ipv via het forum waar vooral vrijwilligers zitten die zo nu en dan op een bericht reageren.

Overigens heb ik eigenlijk alleen goede ervaringen met hun klantenservice (overigens vooral zakelijke desk).
Ella
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Klantenservice Vodafone Nederland moet massaal op cursus. Communiceren kunnen ze niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic